اقتصادبانک، بیمه و بورستجارتخراسان شمالیصنعت و معدن

۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی واگذار می‌شود

۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین در روز دوم مردادماه واگذار می شود.

به گزارش تولید آنلاین، ۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین شامل یک میلیارد و ۷۱۸میلیون و ۱۶۲ هزار و ۴۰۰سهم توسط سازمان خصوصی سازی در روز دوم مردادماه امسال واگذار می شود.

این میزان سهام به ارزش پایه هر سهم ۹۰۱ریال و ارزش کل پایه یک هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال، به صورت ۱۰درصد نقد و بقیه اقساط ۸ساله از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۱۰۰ درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین نیز ۴۸ میلیارد و ۸۸۶میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۶۰ ریال تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) که به عنوان تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز شامل لوله‌های جداری_مغزی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه مورد نیاز احداث شده است.

این شرکت دارای پنج خط تولیدی شامل خط نورد_خط عملیات حرارتی_خط تکمیلی کیسینگ_خط تکمیلی تیوبینگ_خط کوپلینگ(اتصالات) بوده و با ۶۴۲ نفر پرسنل در حال تولید و عرضه محصولات خود (از سایز ۱/۹ تا ۱۶ اینچ) به بازار مصرف می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا