اهم اخباربازارکشاورزی و صنایع غذایی

گوشت گوسفندی در آستانه ۵۰ هزارتومانی شدن

به گزارش تولید آنلاین به نقل از ایران اکونومیست ، علی اصغر ملکی، با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی امروز مجددا در سطح تهران با افزایش مواجه بوده است، گفت: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مغازه داران بین ۴۳ تا ۴۴ هزارتومان است ضمن اینکه آنان در حال حاضر این نوع گوشت را به سختی تهیه می کنند.

وی با اشاره به اینکه با کمبود دام در میادین مواجه هستیم، افزود: قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان به ۴۸ تا ۴۹ هزارتومان رسیده است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با تاکید بر اینکه از این روند به شدت ناراحت هستیم، اضافه کرد: از صبح در حال اطلاع رسانی این موضوع به مسئولان ذی ربط هستیم تا جلسه فوری تشکیل دهند و این مساله را مورد بررسی قرار دهند.

ملکی درباره اینکه آیا روند خروج دام از کشور کاهش یافته است، گفت: ما همچنان پیگیر این موضوع هستیم، با مسئولان مربوطه ارتباط گرفتیم و به آنان اعلام کردیم که به مساله فوق رسیدگی کنند چرا که قیمت گوشت در سطح کشور روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه این افزایش فاحش است و مورد تایید ما نیست، ادامه داد: مسئولان قول رسیدگی به این امر را داده اند اما تا به این لحظه موردی که باعث دلگرمی ما باشد اتفاق نیفتاده است.

ملکی تاکید کرد: باید صدور مجوز صادرات متوقف شود چراکه ما با کمبود دام در داخل مواجه هستیم و روند افزایش قیمت فعلا به صورت روزمره ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا