اهم اخبارتشکلهاشرکتهاصنعت و معدننساجی

گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد از بازدید هیات تجاری کشور سنگال از گروه تولیدی شیما کفش

این تور تجاری که با هماهنگی دفتر آفریقای وزارت امور خارجه و معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی ایران صورت گرفت، چندی از اعضای هیات مدیره و اعضای کمیسیون صادرات جامعه صنعت کفش ایران نشست مشترکی را با هیات سنگالی برگزار نمودند.

در ابتدای جلسه، مصطفی طالقانی رئیس هیات مدیره جامعه صنعت کفش ایران ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت کفش ایران، به کشورهای افریقایی را یکی از مهم‌ترین بازارهای هدف انواع پایپوش ایران دانست.

محمد عرب رئیس کمیسیون توسعه صادرات جامعه و مدیرعامل شرکت کفش شیما نیز در همین راستا به تنوع تولید انواع گروه‌های کالایی ازجمله صندل و سرپایی، انواع کفش چرمی و چرم مصنوعی، کفش ورزشی، چکمه و پوتین و کفش ایمنی و صنعتی اشاره و اعلام کرد با توجه به مزیت قیمتی کفش ایران، امکان صادرات به کشورهای آفریقایی وجود دارد.

در این نشست شیخ سیسه، رئیس اتحادیه کارفرمایان و بازرگانان سنگال، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، به زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو کشور اشاره کرد و با اشاره به جمعیت هجده میلیون نفری سنگال، این کشور را بازار هدف خوبی برای انواع کفش ایران دانست.

در ادامه گانا دی‌ین، فعال حوزه صنعت کفش سنگال با اشاره به سیاست جدید دولت این کشور، خواستار سرمایه‌گذاری مستقیم تولیدکنندگان کفش ایران در سنگال شد.

پس از این نشیت هم‌اندیشی، هیات سنگالی از بخش‌های مختلف کارخانه شیما کفش بازدید کردند.

خاطر نشان می‌سازد در این نشست، مهندس پرورش از وزارت امور خارجه و دکتر خاصی‌پور و مهندس رزاق‌شعار از معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا