اهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنفارسنمایشگاه هاکشاورزی و صنایع غذایی

گروه صنایع غذایی ب.آ برند محبوب مردمی در سال ۱۴۰۰ شد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،به نقل از  پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)،این نظرسنجی در ۱۰۰ گروه کالا و خدمات با شرکت بیش از ۱۵۰۰ برند ایرانی از تاریخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در بستر فضای مجازی انجام و مراسم جشن پایانی  در تاریخ ۱۷ مرداد ماه با حضور  جمعی از مسئولین کشوری و برگزیدگان در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار گردید .

بر اساس این گزارش،گروه تولیدی ب.آ بر اساس تجربیات و آموخته های جمعی منسجم، تحت مدیریت مهندس جمال رازقی جهرمی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از نیروهای متخصص ، در سال ۱۳۸۷ به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده انواع غذاهای آماده و نیمه آماده ایرانی و بین المللی  پا به عرصه صنایع غذایی کشور گذاشت و بعد از اندک زمانی مهمان سفره ی خانه ها شد. اینک که ۱۳ سال از عمر این نام میگذرد ، ب.آ در ذهن مخاطبین خود به عنوان تولیدکننده غذای سالم و مقوی خوش میدرخشد و گواه این ادعا اعتماد مشتریان همیشه وفادار به این برند می باشد . اعتمادی که از کیفیت سرچشمه می گیرد ، چرا که ماموریت ما تولید کالای همراه با کیفیت ، نوآوری و تنوع سبد کالایی ، ارزش آفرینی برای ذینفعان ، محترم شمردن  سلیقه مشتریان و تلاش در جهت برآورده نمودن نیازهای ایشان است .

به نقل از روابط عمومی ب.آ، ما با تکیه بر تجارب موجود  و ارزش های سازمان از جمله  رقابت پذیری ، مسئولیت پذیری و دانش محوری، با هدف جلب رضایت مشتریان امید آن داریم در کنار همراهی شما عزیزان مسیر توسعه خود را بهبود بخشیم .   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا