آذربایجان شرقیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

گردهمایی معاونین و مدیران فنی شرکت صنایع شیر ایران در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

گردهمایی معاونین و مدیران فنی شرکت صنایع شیر ایران با حضور دکتر ابراهیم حسینی در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از اگروفودنیوز، برنامه های جدید سرمایه گذاری پگاه در راستای توسعه تولید و اشتغال؛ در ادامه حضور و بازدید دکتر حسینی مدیر عامل صنایع شیر ایران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی و حضور در جلسه هیئت مدیره، با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای پگاه تبریز مقرر گردید این اقدامات در اولویت کاری قرار گیرد . به نقل از روابط عمومی صنایع شیر ایران توسعه محصولات پودری لبنی با جذب سرمایه گذاری های بین المللی و جدید ، توسعه و افزایش تولید کره و محصولات پرچرب ، توسعه محصولات پنیرهای نرم و پنیرهای جدید با مشارکت شرکت های خارجی ، توسعه خطوط تولید شیر پاستوریزه و ESL ، توسعه فعالیتهای مربوط به GMP ، افزایش و توسعه سکوهای جمع آوری شیر خام و دامداری صنعتی در منطقه و افزایش محصولات صادراتی از اهم برنامه های مصوب در شرکت پگاه آذربایجان شرقی می باشد و می تواند این شرکت را به عنوان بزرگترین کارخانه لبنی و قطب محصولات پودری در شمال و غرب کشور تبدیل سازد.

در این جلسه مباحث مربوط به انرژی و میزان مصرف آن در شرکتها ، بررسی قطعات یدکی و استراتژیک در شرایط تحریم های جدید مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در این جلسه ابتدا عملکرد حوزه فنی شرکتها مورد ارزیابی قرار گرفت و مباحث بسیار مهمی در خصوص میزان و مصرف انرژی ، تولید قطعات یدکی ماشین آلات تولید با توجه به شرایط تحریم بحث و گفتگو شد. در ادامه دکتر حسینی از فعالیتهای انجام گرفته در حوزه فنی شرکتهای گروه و تلاش همکاران فنی برای قطعه سازی تجهیزات فنی شرکتها تجلیل نمود و استفاده بهینه از مصرف انرژی را در پایین آوردن قیمت تمام شده محصولات و تولید ناب را خواستار شد . ایشان توجه به مسائل فنی به ویژه مباحث مربوط به قطعات فنی با توجه به تحریم های ظالمانه غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهمترین اولویت های این صنعت دانست و با اشاره به بهای تمام شده محصولات، توجه به مسئله مصرف آب و همچنین انرژی را از برنامه های استراتژیک این مجموعه دانست. در پایان از مدیر فنی شرکت پگاه آذربایجان شرقی به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در مدیریت مصرف انرژی سال ۱۳۹۶، معاون فنی شرکت پگاه فارس به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در رعایت اصول استاندارد ممیزی فنی سال۱۳۹۶، معاون فنی شرکت پگاه خراسان به عنوان شرکت برتر حوزه فنی و مهندسی صنایع شیر ایران در نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات سال ۱۳۹۶ و دبیر کمیته فنی محیط زیست شرکت صنایع شیر ایران به عنوان دبیر برتر کمیته های فنی منتخب و لوح تقدیر خود را دریافت نمودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا