صنعت و معدنلوازم خانگی

کاری کنیم که پارس انتخاب اول خانواده ها باشد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، از روابط عمومی لوازم خانگی پارس، ابراهیم بازیان مدیرعامل شستا در مراسم رونمایی از محصول جدید ۱۳ فوت شرکت لوازم خانگی پارس در جمع کارگران و مهندسان این شرکت گفت: «به اراده شما متخصصان ایرانی باور داریم و مصمم هستیم با افزایش کیفیت و میزان تولید در کارخانه های زیرمجموعه شستا به جهش تولید دست یابیم.»

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به بازدید های استانی از شرکت های تابعه شستا گفت: «امروز با استقرار دولت مردمی سیزدهم بارقه های امید زنده تر خواهد شد.»

بازیان با بیان اینکه «شما در این واحد صنعتی دنبال کیفیت تولید و راه اندازی خطوط جدید هستید ودر مسیرجهش تولید گام برداشته  اید برای ما ارزشمند است» اضافه کرد: «در مجموعه شستا مصمم هستیم  در راستای تحقق شعار دولت هرچه در توان داریم پای کار بیاوریم تا کارخانه ها با ظرفیت کامل درمسیر تولید قرار گیرند.»

مدیرعامل شستا افزود: «همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت مطرح شد، تامین مالی و سرمایه در گردش بخش های تولید مورد تاکید است که بتوانند این موارد را تامین کنند. از بانک های داخل استان درخواست داریم که مانند همیشه کمک کنند تا بتوانیم میزان و کیفیت تولید را افزایش دهیم.»

بازیان تاکید کرد: «امروز به تعبیر مقام معظم رهبری، تلاش درعرصه تولید یک تلاش مقدس است. کارگران ما در عرصه جهاد مقدس درحال نبرد با تحریم و تهدید خارجی هستند. هدفشان هم خنثی کردن تحریم است. تحریم‌هایی که می‌خواست، نظام، صنعت و تولید ما را زمین گیر کند. اما به الحمدالله به واسطه بازوان توانمند در تولید، شکست خوردند.»

مدیرعامل شستا  بیان کرد: «با روی کار آمدن دولت سیزدهم بارقه امید درجامعه زنده شده و شما با صدای بلند تولید توانسته اید به اشتغال و اقتصاد کشور کمک کنید.»

ابراهیم بازیان با بیان اینکه «شرکت لوازم خانگی پارس با مدیریت جدید توانسته در مسیر پویایی گام بردارد اما برای جهش تولید نیازمند نوسازی و بهسازی است تا تولید خود را افزایش دهد»، گفت: «بدون توجه به بازار نمی توان کاری کرد و امروز که ذائقه ایرانی نیز فرق کرده شما باید دنبال تنوع و کیفیت محصول و قیمت مناسب باشید وبه پویایی برسید.»

بازیان در ارتباط با تحقق شعار سال گفت: «تولید ستون فقرات سرمایه گذاری های ما هست. ما در جهت افزایش جهش تولید در شرکت‌هایی مانند لوازم خانگی پارس که ظرفیت های خاموش داشتند برنامه‌ریزی خود را متمرکز کرده‌ایم.» 

مدیرعامل شستا در ارتباط با لوازم خانگی پارس گفت: همانطور که می‌گویند «پارسی را پاس بداریم» اگر می‌خواهیم «پارس را پاس بداریم باید لوازم خانگی پارس را پاس بداریم» و این می‌تواند شعار اصلی شرکت در بسط و گسترش هرچه بیشتر این شرکت باشد. 

بازیان با بیان اینکه «باید کاری کنیم که خانواده های ایرانی انتخاب اولشان پارس باشد» گفت: کارخانه ای موفق است که خریدار پشت نوبتی داشته باشد و شرکت لوازم خانگی پارس باید با تنوع بخشیدن به تولید و افزایش کیفیت محصول کاری کند که ایرانی ها در نوبت خرید محصولات آن باشند و در هر خانه چند مدل از این کالاها دیده شود.

بازیان اظهارداشت: «برنامه ۵ ساله تحولی را در شرکت لوازم خانگی پارس اجرا می‌کنیم تا جهش تولید بر اساس مطالبه بازار و سلیقه مشتری محقق شود.»

ایرج محمدزاده مدیرعامل لوازم خانگی پارس نیز با اشاره به شعار سال که در آن مقام معظم رهبری همچنان بر تولید تاکید داشتند گفت: «بدخواهان ایران اسلامی هر وقتی که احساس کنند ما می‌توانیم روی پای خود ایستاده و بدون کمک دیگران نیازهای خود را برآورده کنیم تلاش می‌کنند با روش‌های مختلف به این استقلال آسیب بزنند. ما در پارس تلاش کردیم در سالهای تحریمی اجازه ندهیم مردم و به خصوص اقشار آسیب پذیر دراین برهه دچار کمبود لوازم و خسارت شوند»

14010615000262_Test_NewPhotoFree

مدیرعامل لوازم خانگی پارس با اشاره به قدمت و کیفیت محصولات پارس گفت: «گاهی در کشور مطرح می‌شود که کیفیت محصولات خانگی ایرانی پایین است در حالی که این گونه نیست و برای نمونه در همین کارخانه سالیان متمادی محصولاتی تولید شده که بیش از ۲۰ سال است در خانه های ایرانیان همچنان کار می‌کند.»

محمد زاده همچنین تاکید کرد: «مهمترین رسالت ما در این واحد صنعتی این است که ابتدا چراغ تولید را روشن نگهداریم، حقوق کارگران و شاغلان را بموقع پرداخت کنیم و در کنار آن محصولاتی با کیفیت و قیمت پایین تولید کرده تا افراد کم درآمد و متوسط جامعه که قادر به خرید محصولات مشابه خارجی نیستند بتوانند آن را براحتی خریداری کنند.»

با راه اندازی خط تولید یخچال فریزر ۱۳ فوت دو درب در شرکت لوازم خانگی پارس یک محصول جدید دیگر وارد بازار شد.

این یخچال فریزر جدید با بهره گیری از قطعات و نمای ظاهری جدید در مدت شش ماه طراحی و تولید شده و از سیستم تبرید (سرمایشی) بهینه شده نیز برخوردار است. با افتتاح خط جدید در شرکت لوازم خانگی پارس سالانه ۲۰ هزار دستگاه یخچال فریزر دو درب تولید و روانه بازار می‌شود. برای راه اندازی این خط تولید ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

005632

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا