اقتصادخودرو

پیش‌فروش محصول جدید ایران‌خودرو آغاز شد

طرح پیش‌فروش محصول جدید این گروه صنعتی که در شرایط سخت تحریم به ثمر نشسته، تا پایان روز دوشنبه ( ۲۲ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.

موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی‌ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.

در این طرح،‌ تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان مهلت ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت‌نام در این طرح نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخش‌نامه،‌ به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی هنگام ثبت‌نام درنظر گرفته شده است.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا