استان هااقتصادحمل و نقلراه و مسکنمازندران

پروازهای فرودگاه رامسر از سرگرفته شد

پروازهای فرودگاه رامسر پس از حدود ۲ ماه و نیم تعطیلی از روز سه شنبه برقرار و اولین پرواز در مسیر تهران – رامسر و برعکس انجام شد.
به گزارش تولید آنلاین، آخرین پروازهای این فرودگاه که متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در مسیر دو طرفه تهران – رامسر و اصفهان – رامسر بود، از یازدهم اردیبهشت ماه امسال لغو شده بود.
شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رامسر از سال ها پیش به وجود درختان بلند و تیرک های برق در مسیر نشست و برخاست هواپیما معترض بودند و با لغو پروازهایشان ، برداشته شدن این موانع را خواستار شدند.
شرکت هواپیمایی آسمان که پروازهای دو طرفه رامسر – شیراز ، رامسر – مشهد و رامسر – تهران را برعهده داشت، بهمن ماه سال گذشته به دلیل همین موانع پروازهایش را متوقف کرده بود.
مدیر روابط عمومی فرودگاه رامسر روز سه شنبه در پی برقرار پروازهای این فرودگاه،گفت: عملیات رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر به پایان رسیده و شرایط لازم برای نشست و برخاست امن هواپیماها در این فرودگاه فراهم شده است.
ایمان پور رمضان افزود: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی آسمان امروز در مسیر رفت و برگشت تهران – رامسر برقرار شد و از ۳۰ تیر ماه نیز اولین پرواز شرکت ایران ایر در مسیر تهران – رامسر و رامسر – تهران از سرگرفته می شود.
وی همچنین گفت که بزودی پروازهای مسیر رفت و برگشت اصفهان ، شیراز و مشهد هم برقرار خواهد شد.
فرودگاه رامسر با بیش از نیم قرن سابقه، یکی از سه فرودگاه مازندران است که در ضلع شمالی حوزه شهری و در حاشیه دریای خزر قرار دارد.
بر اساس گزارش های رسمی ، ماهانه ۶۸۰ پرواز در فرودگاههای دشت ناز ساری ، نوشهر و رامسر نشست در مسیرهای تهران ، مشهد ، شیراز ، بندرعباس ، عسلویه ، کیش ،اهواز ، عتبات عالیات و عربستان نشست و برخاست دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا