انرژی

وزیر نیرو: رفع مشکلات خط انتقال آب گناباد با اولویت پیگیری می‌شود

علی اکبر محرابیان روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به گناباد در گفت و گو با خبرنگاران بدون توضیحی بیشتر در این خصوص افزود: با توجه به فرسودگی و بروز اتفاقهای زیاد و به تبع آن میزان بالای اتلاف آب در این خط انتقال در سفر هیات دولت با نگاه خاص به این مسأله توجه شده است تا این معضل کاهش یابد.

وی ادامه داد: برای اصلاح و اجرای شبکه فاضلاب گناباد هم در سفر استانی هیات دولت اعتبار ویژه ای اختصاص یافته است که بعدا در این مورد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

وزیر نیرو گفت: باید عملیات اجرایی ساخت پست ۱۳۲ کیلوولت گناباد هم در سریعترین زمان ممکن اجرا و تکمیل شود و تا زمان اتمام و وارد مدار شدن این پست، یک پست برق به صورت موقت پیش بینی و مورد بهره برداری قرار گیرد.

محرابیان افزود: انتقال آب از دریای عمان به استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و رضوی رویکرد مهم وزارت نیرو است و مطالعه و بخشهایی از عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو که در چهارچوب نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان رضوی رضوی سفر کرده است چهارشنبه شب به نمایندگی از رییس جمهور برای بررسی مسایل و مشکلات به شهرستان گناباد سفر کرد.

نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ دیروز چهارشنبه به مقصد خراسان رضوی آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا