اخباربرگزیدهاقتصاداقتصاد و تجارتتجارتشرکتهاصنعت و معدننساجیکار و تعاون

واحد دوزندگی و برش کارخانه نساجی بروجرد افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، محمد اصل مرزی بیان کرد: با افتتاح این خط تولید زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ جوینده کار فراهم شده است.

وی افزود: اکنون بیش از ۱۸۰۰ نفر در کارخانه نساجی بروجرد فعالیت دارند.

طرح توسعه کارخانه نساجی بروجرد یک هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح خطوط تولید جدید  واحد صنعتی نساجی بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح توسعه کارخانه نساجی بروجرد یک هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

فاطمه مقصودی افزود: در راستای  منویات رهبرمعظم انقلاب و تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی در بروجرد تا حدودی محقق شده است.

 وی اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد خط تولید دوزندگی و برش  این واحد صنعتی با ۷۰۰ میلیون یورو خرید تجهیزات افتتاح شد.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از یک هزارو ۸۰۰ نفر در کارخانه نساجی بروجرد فعالیت دارند.

مدیر کارخانجات نساجی بروجرد نیز گفت: ۱۰ میلیارد برای خرید دستگاه چاپ دیجیتال نساجی بروجرد هزینه شده است.

احسان سربندی اظهار کرد: در ادامه طرح توسعه رنگرزی و چاپ سه متر نساجی بروجرد دستگاه‌های چاپ دیجیتال با عرض سه متر خریداری، نصب و راه‌اندازی شده است.

سربندی اضافه کرد: این دستگاه یک باب جدیدی در تولید محصولات نساجی بروجرد است که در تولیدات روز می‌تواند محصولات بهتر و با کیفیت‌تر با تنوع و رنگ بندی‌ها و در حد عکس می‌تواند چاپ را انجام دهد.

وی ادامه داد: برای این دستگاه ۱۰ میلیارد هزینه و از کشور ایتالیا تهیه شده و روزانه ۶ هزار متر پارچه چاپی عرض سه متر را تحویل می‌دهد.

مدیرکارخانه نساجی بروجرد بیان کرد: اشتغالزایی این دستگاه حدود ۳۰ نفر است که در ادامه در بخش دوزندگی و فروشگاهی می‌تواند تا حدود ۸۰ نفر اشتغالزایی را داشته باشد.

به گزارش نصیرنیوز به نقل از ایرانا، قرار است رییس کمیسیون امور داخلی مجلس و معاونان وزیر کشور فردا(پنجشنبه) علاوه بر بازدید از سامان کاشی و افتتاح بخشی از نساجی، از واحد صنعتی فردا موتور، ورزشگاه ولایت، تصفیه خانه فاضلاب، بازدید و در شورای اداری شهرستان بروجرد دیدن کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا