اخباربرگزیدهاقتصاد و تجارتاهم اخباربازارتجارتتشکلهاصادرات و وارداتصادرات و وارداتصنایع معدنیصنعت و معدننمایشگاه و رویدادتجاریهمایش و نمایشگاه

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران متافو» با مشارکت ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت خارجی برگزار می شود

این نمایشگاه از ۹ آذر ماه با مشارکت بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت و نام تجاری خارجی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و فعالان این عرصه تازه ترین محصولات و دستاوردهای خود را در زمینه متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی، ریخته‌گری، کوره های صنعتی، عملیات حرارتی و صنایع وابسته در معرض دید عموم می گذارند.

این نمایشگاه بزرگترین رویداد نمایشگاهی در منطقه خاورمیانه در زمینه آهن و فولاد، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، ماشین کاری، فلزات غیر آهنی، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه های صنعت و معدن محسوب می‌شود.

برگزارکننده این نمایشگاه اظهار داشت: هر کدام از بخش های نمایشگاه زیرگروه های متنوعی دارند، به‌طوری که در بخش آهن و فولاد، شرکت های فعال در زمینه مواد اولیه و مواد معدنی، فولاد خام و آلیاژهای آهن، فناوری‌های ساخت فولاد، تجهیزات و ماشین آلات و انواع محصولات فولادی حضور دارند.

وی افزود: بخش ریخته گری به زیر گروه های انواع روش های ریخته گری، قالب سازی و انواع قالب ها، آهنگری و فورج، انواع کوره های صنعتی، ماشین کاری و دریلینگ، آبکاری و پوشش ، جوشکاری و تجهیزات جوش و انواع روش های برشکاری تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش فلزات غیر آهنی نیز شرکت های فعال آلومینیوم، مس و فلزات گرانبها مثل طلا، نقره، پلاتین، تیتانوم، اکتشاف و استخراج فلزات غیرآهنی، تولید محصولات فلزی و ماشین آلات و تجهیزات فعالیت می‌کنند.

برپایه این گزارش، مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، انواع ذغال سنگ و کک، مشاوره و ژئوتکنیک، اکتشاف حفاری و استخراج، انواع تجهیزات معدنی، ماشین آلات سنگین و پیمانکاری معادن زیر بخش های معدن و صنایع معدنی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و بخش نسوزها و سرامیک های صنعتی نیز به نسوزهای شکل دار، نسوزهای بی‌شکل، مواد اولیه صنعتی، عایق ها و مواد الیافی، سرامیک صنعتی و قطعات و تجهیزات نسوز تقسیم می شود.

این نمایشگاه فرصت معرفی توانمندی ها و محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد خام، فرصت جذب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد های مختلف را به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان خواهد داد.

نمایشگاه متافو از ۹ تا ۱۲ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی از ساعت هشت تا ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا