سمنانصنایع معدنی

نشست مشترک هلدینک NFC کشور چین با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان

به گزارش تولید آنلاین ،نشست مشترک هلدینک NFC کشور چین با حضور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در محل مرکز سرمایه‌گذاری این استان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان در این نشست فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را مهم برشمرد و گفت: استان سمنان ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری دارد. سرمایه‌گذاری در محصولات معدنی از قبیل گچ، نمک، زئولیت و پتاس در استان سمنان فراهم است.

علی‌اصغر جمعه‌ای پیشنهاد ایجاد شهرک صنعتی مستقل سرمایه‌گذاری خارجی را در نشست مذکور ارائه و اظهار کرد: مناطق اقتصادی استان با زیرساخت‌های لازم آمادگی واگذاری دارند.

در ادامه این نشست نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان حضور سرمایه‌گذاران شرکتNFC چین را مغتنم شمرد و اظهار کرد: بیشتر تمایل استان سمنان سرمایه‌گذاری است و این آمادگی وجود دارد که در استان سمنان شهرک صنعتی سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شود.

امیر خلیلی خواه اضافه کرد: آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری خارجی معادن فلزی و غیرفلزی در استان سمنان مهیا است. زیرساخت‌های لازم برای تأمین منابع به شکل یوزانس قابل‌ارائه است و این آمادگی وجود دارد که بانک‌های خصوصی در تأمین منابع مشارکت لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: پروژهای معدنی و گردشگری، زیرساخت قابل‌ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی است.

در پایان این نشست مدیران ارشد شرکت NFC در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حضور یافتند و مذاکرات کارشناسی برگزار کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا