آذربایجان شرقیاستان هااقتصاداهم اخباربازارحمل و نقلخودروصنعت و معدن

نحوه واگذاری ماشین‌سازی تبریز با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد

نایب رییس مجلس با اشاره به نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین‌سازی تبریز، از بررسی نحوه واگذاری این شرکت با حضور وزیر اقتصاد و نمایندگان این شهر خبر داد.

به گزارش تولید آنلاین، به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان با اشاره به واگذاری ماشین‌سازی تبریز به بخش خصوصی گفت: این واگذاری دغدغه‌هایی میان کارکنان ماشین‌سازی و نگرانی‌هایی در مردم تبریز ایجاد کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بررسی واگذاری ماشین‌سازی، نمایندگان شهر تبریز با وزیر اقتصاد جلسه‌ای برگزار کردند، افزود: مقرر شد که وزیر اقتصاد از خریدار و سرمایه‌گذار ماشین‌سازی تبریز برنامه راهبردی را اخذ کرده و در نهایت جلسه‌ای در این باره برگزار شود.

نگرانی مردم تبریز درباره تعطیلی کارخانه ماشین سازی

وی ادامه داد: اگر روند و فعالیت سرمایه‌گذار در کارخانه ماشین‌سازی در جهت توسعه و راه‌اندازی این کارخانه باشد، نمایندگان نیز کمک می‌کنند این اتفاق تسریع شده و موانع پیش روی این فرد برای توسعه ماشین‌سازی برداشته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی مردم درباره تعطیلی این کارخانه، تصریح کرد: اگر دغدغه‌ای وجود داشته باشد مبنی بر اینکه ماشین‌سازی تعطیل می‌شود و یا مشکلی برای توسعه این کارخانه پیش می‌آید، راه‌حل‌های حل این مشکل با وزیر اقتصاد و نمایندگان تبریز بررسی می‌شود تا اجازه ندهیم که ماشین‌سازی با این سابقه طولانی تعطیل شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا