صنعت و معدن

مهمترین اصل در توسعه اقتصادی،رفع موانع تولید است

به گزارش تولید آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران، محمدحسین مقیمی که به منظور شرکت در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه استان تهران به شهرستان قرچک سفر کرد ، با حضور در شهرک صنعتی قرچک ، از روند توسعه این شهرک صنعتی و استقرار صاحبان صنایع در آن بازدید کرد.

استاندار تهران در این دیدار با تاکید بر رفع موانع تولید و کمک به سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت : مهمترین اصل در توسعه اقتصادی کشور ، کمک به رفع موانع تولید ، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران و سهولت در اجرای طرح هاست .

مقیمی افزود: تلاش گردیده تا با حضور در شهرک صنعتی قرچک از نزدیک با مسائل و مشکلات سرمایه گذاران این بخش آشنا شده تا در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور مدیران کل استانی برگزار می شود ، این مشکلات بررسی و در حد توان مسائل برطرف شود.

احداث شهرک صنعتی ۸۰۰ هکتاری قرچک در سال ۱۳۸۳ به تصویب هیأت دولت رسیده بود ولی عملیات اجرایی این طرح در زمینه تملک اراضی ، تغییر کاربری ، تأمین زیرساخت های لازم و طراحی شهرک بیش از ۱۰ سال به طول انجامید که در چهارساله گذشت اجرای آن به اتمام رسید و هم اکنون ده ها واحد تولیدی در این شهرک مستقر شده است.

قرچک یکی از شهرستان های استان تهران است که با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا