اهم اخبارتشکلهافوتبالورزش

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد+تصاویر

مهدی تاج پیش از به پایان رسیدن کامل شمارش آرا با به دست آوردن بیش از نیمی از آرا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی فوتبال، یکی از حساس‌ترین و البته پرحاشیه‌ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار شد تا صاحب داغ‌ترین صندلی ورزش ایران توسط اعضای مجمع انتخاب شود.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی در حالی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در ساعات اولیه بامداد امروز، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده بود و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام کرد اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.

به نظر می‌رسد هیئت رئیسه فدراسیون با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که از سوی فیفا و ای اف سی فدراسیون را تهدید می‌کرد، تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد مقرر قبلی گرفتند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مگر این دیروز محکوم نشد
    هنوز جای اختلاس فولاد که دردش کم نشده
    واقعا ایران بدون رجال سیاسی و مدیریتی هست
    بسه دیگه مردم خسته هستند
    چقدر رانت و پارتی و سفارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا