اقتصاداهم اخبارصنعت و معدنلوازم خانگی

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به عنوان مدیر ارزش‌آفرین کشور معرفی شد

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تندیس زرین اجلاس سراسری مدیران ارزش‌آفرین در تحول و توسعه کسب‌وکارهای ایران را دریافت نمود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، عباس ابهری، قائم مقام مدیرعامل به نمایندگی از شاهین علیمحمدی، رئیس هئیت مدیره گروه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران تندیس زرین اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین را دریافت کرد. این اجلاس با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور روز دوشنبه ۱۸ مردادماه سال جاری با حضو مدیران برتر سراسر کشور و شماری از مسئولین کشوری در محل مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار شد و در آن از مدیران ارزش آفرین در تحول و توسعه کسب و کارهای ایران تقدیر به عمل آمد.

گروه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران(سهامی خاص) با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در تولید و عرضه لوازم خانگی در کشور، با توجه به استقرار سیستم جامع مدیریت در مجموعه سازمان و بهره گیری از سیستم تعالی مدیریت، مفتخر گردید تا براساس ارزشیابی صورت گرفته توسط هیات علمی اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین، لوح زرین سه ستاره را دریافت نماید.

بر اساس این گزارش، این مهم در حالی به وقوع پیوست که صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در حال حاضر به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کوچک در کشور، بخش قابل توجهی از نیاز داخل کشور را تامین نموده و درصدد است با توجه به رشد دو برابری در تولیدات سال۱۴۰۰، آماده ورود به بازارهای صادراتی در این صنعت نیز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا