استان هااهم اخبارخودروشرکتهاصنعت و معدنفارسگفتگو و مصاحبه

محصولات شایان دیزل دارای استانداردهای ۸۵ گانه و یورو ۴ است

خط تولید و مونتاژ کامیون شایان دیزل از بزرگ ترین خطوط تولید کامیون های کشنده جنوب کشور است و از جمله طرح های مهم و اثر گذار صنعتی استان فارس است که می تواند نقش مهمی در توسعه این استان داشته باشد. در این راستا گفتگویی با فریدون حمیدی مدیرعامل شایان دیزل صورت گرفته است که در ادامه می خوانید.

شرکت شایان دیزل در چه سالی و با چه هدفی تاسیس شده است؟

 شرکت شایان دیزل در سال ۱۳۹۵ با همت متخصصان، کارشناسان با تجربه در این حوزه، در منطقه ویژه اقتصادی شیراز افتتاح شد. تلاش ما در شایان دیزل هم‌افزایی و ترکیب تجارب ارزشمند افراد صاحب تجربه، به علاوه دانش و تخصص جوانان با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز جهانی است تا در نهایت در دل صنعت داخلی خودرو، نیازهای کشور در حوزه ناوگان حمل و نقل را با به‌روزترین محصولات تولید و تامین کنیم. شرکت شایان دیزل متعهد است که محصولات با کیفیت با خدمات عالی به مشتریان ارائه دهد.

در حال حاضر چند تعداد نیرو دراین شرکت مشغول به کار هستند؟ 

بیش از ۲۰۰ کارگر در شیراز و ۶۰ نفر در دفتر تهران مشغول به کار هستند. علاوه بر آن، تعداد بسیاری نمایندگی در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور ایجاد شده است. 

در سال چه تعداد محصول تولید می شود؟

در سال جاری ۶۰۰ دستگاه تولید و سال آینده ۱۴۰۰ دستگاه تولید خواهد شد.

شرکت شایان دیزل دارای چه استانداردهایی است؟

این شرکت توانسته استانداردهای ۸۵ گانه را برای اولین بار در کشور طی کند. محصولات این شرکت استاندار یورو ۴ نیز را دارد. بیش از ۷۰ درصد از قطعات آن از اروپای غربی و آلمان وارد می شود و گیربکس کشنده ها از برند معتبر ZF  آلمان است که اخیراً با استقبال متقاضیان داخلی مواجه شده و تولید انبوه آن نیز شروع شده است. محور خودرو از شرکت آمریکایی بوده و ضمناً بر اساس نتایج CRM شرکت شایان دیزل، استفاده کنندگان این کشنده از توان فنی، کشش و تطابق آن با جغرافیای داخلی ایران اعلام رضایت داشته اند. بیش از ۲۰ درصد قطعات این خودرو تولید داخلی است. علاوه بر این محصولات این شرکت دارای رادار ضد تصادف بوده که می‌تواند از تصادف جلوگیری نماید. همچنین اگر ماشین انحراف به چپ داشته باشد، طبق سیستم طراحی شده به راننده هشدار می دهد. این محصول مجهز به سیستم حرکت در شب مطلعق به اروپای غربی است. خوشبختانه این محصول رضایتمندی کامل مشتریان را به همراه داشته است. 

در خصوص پروه های توسعه‌ای شرکت شایان دیزل توضیح دهید. 

در راستای پروژه های توسعه‌ای، برنامه ریزی شده چندین کامیون سنگین و سبک تولید شود. علاوه بر آن چند رنج کامیونت به بازار داخلی عرضه خواهد شد. تا نقش سازنده ای را در حوزه تامین محصولات با کیفیت از لحاظ مصرف انرژی، استاندارها و ایمنی ارائه دهد. آرزوی ما این است که بتوانیم بر تارک جاده‌های ایران فرمان فرمایی کنیم. 

در خصوص فروش اقساطی این شرکت توضیح دهید.

شرکت شایان دیزل با بانک توسعه تعاون همکاری آغاز کرده تا برای فروش اقساطی محصولات این شرکت تسهیلات ارائه شود. شرکت شایان دیزل، محصولاتی در حد استانداردهای اروپای غربی با قیمت کم به هموطنان ارائه می کند.

ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا