اقتصاداهم اخبار

مترو تهران-پردیس هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود

«احمد اصغری مهرآبادی» روز یکشنبه در حاشیه بازدید خود از طرح‌های در حال ساخت مسکن مهر پردیس گفت: پروژه‌های مسکن مهر تا قبل از پایان دولت دوازدهم به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه در فازهای ۸، ۹، ۱۱ مسکن مهر پردیس فعالیت‌های عمرانی به طور مستمر در جریان است، اظهار داشت: تحویل واحدها به مالکان و متقاضیان تا پیش از پایان دولت با مدیریت راهبردی مهدی هدایت، مدیرعامل شرک عمران شهر جدید پردیس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: برخی از طرح ها به دلیل مشکلات حقوقی و دیرتر آغاز شده که با رفع معارضات و مشکلات حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

فعالیتهای عمرانی در فاز ۱۱ رو به اتمام است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بخش عمده پروژه های فاز ۱۱ تکمیل شده و رو به اتمام است و با افتتاح واحدهای مسکن مهر در آبان ماه سال ۹۹ در حدود ۲۵ هزار واحد افتتاح و تنها ۷ هزار واحد باقی مانده که در دست ساخت و اجرا است.

«مهدی هدایت» گفت: ساخت پروژه بزرگ ۳۳ هزار واحدی فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس رو به اتمام است و آماده سازی معابر، گازرسانی، اجرای نصبیات باقی مانده و بازدید از وضعیت انبارها، پکیج ها و کولرهای واحدهای آماده بهره برداری توسط ناظران و کار شناسان در دست اقدام است.

وی با تاکید بر تامین مصالح مورد نیاز برای استمرار عملیات عمرانی در فازهای مسکن مهر در تعطیلات نوروز، اظهار داشت: پیمانکاران موظف به تامین مالی جهت تهیه مصالح مورد نیاز خود هستند تا وقفه ای در روند عملیات عمرانی ایجاد نشود.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۱۵ هزار واحد تا پایان سال ۹۹ تکمیل و تحویل و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان واگذار خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا