اقتصادصنایع معدنیصنعت و معدن

لزوم ثبت اطلاعات محصولات طویل فولادی در سامانه جامع تجارت از ابتدای دی

طبق ابلاغ دبیر کارگروه تنظیم بازار، کلیه فعالان تجاری توزیع و فروش مقاطع طویل فولادی نیز همچون تولیدکنندگان شمش و اسلب فولادی و خود تولیدکنندگان مقاطع طویل فولادی، مشمول ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت‌ شده‌اند و مکلفند از ابتدای دی ماه اطلاعات موجودی اولیه، فروش، صادرات، مصرف و ورود خروج به/از انبار را در سامانه ثبت کنند.

به گزارش تولیدآنلاین، در متن ابلاغیه عباس قبادی- دبیر کارگروه تنظیم بازار و معاون بازرگانی داخلی- خطاب به کلیه فعالان تجاری توزیع و فروش مقاطع طویل فولادی آمده است:

” احتراما عنایت به ابلاغ ” شیوه‌نامه ساماندهی عرضه  تقاضای زنجیره فولاد” از سوی معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور و در راستای اجرای بند ۱۶ از شیوه‌نامه مذکور و همچنین بند ۱۱ از مصوبات نود و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغی، همانگونه که تولیدکنندگان شمش و اسلب فولادی طی ابلغیه شماره ۶۰/۱۳۷۰۸۹ مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ و تولیدکنندگان مقاطع طویل فولادی طی ابلاغیه شماره ۶۰/۱۸۴۲۷۶ مورخ ۹۹/۰۷/۲۸، مشمول ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت گردیده‌اند. 

کلیه فعالان تجاری در زمینه توزیع و فروش محصولات طویل فولادی شامل انواع میله، میلگرد، تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، تسمه و مفتول فولادی نیز مکلفند از تاریخ ۹۹/۱۰/۰۱ اطلاعات موجودی اولیه،فروش، صادرات، مصرف و ورود و خروج به/از انبار کالاهای مذکور خود را صرفا مطابق رویه، در سامانه جامع تجارتwww.ntsw.irثبت نمایند.

لازم به ذکر است براساس این مصوبات، از این پس عملکرد فعالان براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه فوق‌الذکر ارزیابی شده و سهیمه خرید این محصولات برای اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی متناسب با عملکرد آن‌ها تعیین خواهد شد. همچنین اشخاصی که نسبت به ثبت اطلاعات مطابق با این ابلاغیه اقدام نکرده یا اطلاعات صحیح درج ننمانید، به عنوان توزیع‌ و فروش خارج از شبکه به نهادهای نظارتی و قضایی معرفی خواهند می‌شوند.

به آگاهی می‌رساند مستندات و فیلم‌های آموزشی مورد نیاز در صفحه سامانه جامع تجارت و کانال اطلاع‌رسانی و آموزش (foolad_ntsw_ir) شماره تماس سامانه جامع تجارت (۷۵۴۹۲۰۰۰-۰۲۱) داخلی ۱۵ آماده پاسخگویی و راهنمایی شرکت‌ها است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا