اقتصاد

قرار گرفتن سامانه جامع گمرکی در دستور کار وزارت اقتصاد

وزیر اقتصاد با تشکر از اشاره مقام معظم رهبری به سامانه گمرکی و اینکه آن را در دستور کار وزارت اقتصاد قرار داده‌اند، بیان کرد: سامانه جامع گمرکی باید به طور جدی پیگیری شود. من به عنوان وزیر خودم را مسئول می‌دانم تا این سامانه را در کنار دیگر کارها، پیگیری‌ کنم.

به گزارش ایسنا،‌ وزیر اقتصاد و امور دارایی در ویدئویی ضمن تبریک عید نوروز به هموطنان و همچنین همکاران خود در گمرک ابراز امیدواری کرد که بتوانند سال جدید را که با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، به خوبی دنبال کنند.

 کرباسیان با اشاره به اهمیت گمرک در مرزبانی اقتصادی از کشور اظهار کرد: گمرک در زمینه افزایش درآمدهای دولت خوشبختانه رشد داشته است. در سال ۱۳۹۶ گمرک ۳۰ درصد بیشتر از بودجه مصوب درآمدزایی کرد که متناسب با آن مالیات بر ارزش افزوده و عوارض هم رشد داشته اند.

وی با بیان اینکه در زمانی که همه از تعطیلات برخوردار هستند،‌ همکاران من در گمرک در ایام عید مشغول کار هستند؛ اضافه کرد: همکاران ما در گمرک در بخش مسافری و تجاری و همچنین ترانزیتی مشغول کار هستند که امیدواریم با بقیه ارکان دولتی بتوانیم قدردان زحمات ایشان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا