اجتماعیاهم اخبارسیاسیویدئوچند رسانه ای

فیلمی جالب و دیده نشده از مصاحبه حدادعادل با آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری

آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: با همه وجودم، مخصوصاً در مسئولیت هایم، وجود خدا را لمس می کنم.می دانم اگر خداوند نظرش را از ما و مردم بردارد هیچی نیستیم.

پیروزی مردم بر رژیم خون آشام، پیروزی در جنگی که غریبانه جنگیدیم، پیروزی در سازمان ملل که هیچ صدایی به نفع ما نبود و اعتراف ظالم‌ها به مظلومیت ما، پیروزی در بازسازی کشور پس از ویرانی‌های جنگ که کسی تصورش را هم نمی کرد، همه عنایت خداوند است.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)، به نقل از جماران؛ پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی فیلمی جالب و دیده نشده از مصاحبه حدادعادل با آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری منتشر کرد که در این فیلم محمدجواد لاریجانی و محمد نهاوندیان نیز دیده می شوند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: با همه وجودم، مخصوصاً در مسئولیت هایم، وجود خدا را لمس می کنم.می دانم اگر خداوند نظرش را از ما و مردم بردارد هیچی نیستیم.پیروزی مردم بر رژیم خون آشام، پیروزی در جنگی که غریبانه جنگیدیم، پیروزی در سازمان ملل که هیچ صدایی به نفع ما نبود و اعتراف ظالمها به مظلومیت ما، پیروزی در بازسازی کشور پس از ویرانیهای جنگ که کسی تصورش را هم نمی کرد، همه عنایت خداوند است. بندرخارک را به سرعت، بهتر از قبل از انقلاب ساخته ایم. 

خداوند عزّت به انقلاب و مردم ایران داده و بدون عنایت، این همه عزت شدنی نیست. 

آرزو می کنم خداوند عنایت خودش را از مردم ایران برندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا