اقتصادصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

عملکرد بالای سازمان دامپزشکی با وجود تمامی محدودیت‌ها

حجتی گفت: علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها از نظر امکانات و ساختار سازمان دامپزشکی در حال مقابله با این بیماری‌هاست.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه همایش روز ملی دامپزشکی در جمع خبرنگاران درباره اهمیت دامپزشکی در کشور اظهار کرد: نقشی که قشر بی‌حاشیه و مظلوم دامپزشک در کشور دارند بی‌نظیر است.
وی افزود: علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها از نظر امکانات و ساختار و جود بیماری‌های واگیر دار فوق‌العاده زیادی که در سطح جهانی در حال شیوع است، اما همکاران سازمان دامپزشکی با تلاش شبانه‌روزی خود با این بیماری‌ها مقابله می‌کند و جان خود را به خطر می‌اندازد.

حجتی ادامه داد: این افراد در مناطق دور افتاده و در عرصه‌های صعب‌العبور حضور پیدا می‌کنند و شاهد عملکرد این افراد در عرصه هستیم و امروز با وجود محدودیت‌ها در ارتباط با بیماری‌های واگیردار به خوبی مقابله کرده‌اند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان با بیان اینکه در زمینه‌های دامپزشکی و در زیربخش‌های مختلف کشاورزی ورودی بالایی داریم، تصریح کرد: با وزارت علوم هماهنگی لازم در این زمینه باید به عمل آید تا با توجه به ظرفیت جذب بازار و تقاضایی که در زمینه نیروی انسانی وجود دارند دانشجو بپذیرند که تا با مشکلاتی که امروز در زمینه تورم نیروی انسانی تحصیل کرده به وجود آمده مواجه نشویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا