خودرو

عرضه ۶ محصول در طرح پیش‌فروش یک‌ساله ایران‌خودرو آغاز شد

به گزارش روز پنجشنبه از ایران‌خودرو، در این طرح، خودروهای تارا با دنده دستی، دناپلاس توربوشارژ با دنده دستی و اتوماتیک، رانا پلاس، سورن‌پلاس و پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای عرضه شده است.

مشتریان برای ثبت‌نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر روز یکشنبه هفته آینده (۲۱ آذرماه) انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه رسمی این خودروساز در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند از امروز به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

مطابق جداول آماری منتشره سامانه کدال بورس، در هشت ماهه امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق به تولید ۲۸۲ هزار و ۶۶۳ دستگاه خودرو شد و همچون ماه‌های گذشته عنوان بزرگترین خودروساز کشور را از آنِ خود کرد.

این گروه صنعتی توانست در این مدت ۱۸۴ هزار و ۶۳۱ دستگاه در گروه پژو، ۳۵ هزار و ۴۹۲ دستگاه در گروه سمند، ۳۳ هزار و ۳۳۸ دستگاه دنا، ۲۰ هزار و ۸۶۳ دستگاه رانا، سه‌هزار و ۶۲۰ دستگاه هایما، چهارهزار و ۶۱۶ دستگاه تارا و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولید کند.

برپایه این گزارش، جمع تولیدات این خودروساز در هشت ماهه امسال در هم‌سنجی با پارسال (۲۸۱ هزار و ۲۲۴ دستگاه) رشد ناچیز ۵۱ صدم درصدی داشته است.

آبی‌پوشان جاده مخصوص در آبان‌ماه امسال ۴۰ هزار و ۳۸۷ دستگاه خودرو تولید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا