کشاورزی و صنایع غذایی

عرضه خرما در ایستگاه های مترو ۱۰ درصد زیرقیمت میادین میوه و تره بار

به گزارش روز سه شنبه از وزارت جهاد کشاورزی، « محمدمهدی برومندی» در نشست هم‌اندیشی تنظیم بازار خرما با بیان اینکه خرمای مورد نیاز رقم مضافتی بم با کیفیت مطلوب و استاندارد تامین شده افزود: مقرر شده خرمای مورد نیاز رقم مضافتی با کیفیت مطلوب و استاندارد در بسته‌بندی‌های بیش از ۷۰۰ گرم با کارتن مادر بیش از ۵/۸ کیلوگرم با قیمت مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: سازمان میادین تعداد ۲۵ غرفه رایگان در ایستگاه‌های مترو (۱۲ غرفه انجمن خرما و ۱۳ غرفه تعاون روستایی) و در صورت لزوم میادین میوه و تره‌بار را در اختیار انجمن ملی خرما و تعاون روستایی جهت تامین خرما برای عرضه با قیمت ۱۰ درصد کمتر از قیمت نرخ‌ نامه مصوب سازمان میوه و تره‌بار قرار دهد.

برومندی تصریح کرد: انجمن خرما و سازمان تعاون روستایی موظف هستند ظرف مدت ۴۸ ساعت تامین کنندگان این محصول را به سازمان میادین جهت عرضه و عقد قرار داد با آن سازمان معرفی و اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تامین کنندگان، هفته جاری در جایگاه‌های تعیین شده، مستقر و نسبت به عرضه خرما با قیمت ده درصد کمتر از قیمت تعیین شده نرخ‌نامه مصوب میادین میوه و تره‌بار اقدام کنند.

به گفته برومندی، معاونت بازرگانی و بازرسان وزارت جهاد کشاورزی به طور مستمر در ماه مبارک رمضان، قیمت‌های خرمای مضافتی و کبکاب را در کلیه فروشگاه‌های عمده و خرده‌فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را رصد و تخلفات مربوطه را پیگیری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا