استان هااقتصادخوزستانشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدن

ضرر قطعی برق به فولاد اکسین خوزستان / تلاش برای جبران تولید از دست رفته

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولیدآنلاین)،بهرنگ اهدایی در خصوص متوقف شدن خط تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان به دلیل قطعی برق، اظهارکرد: با توجه به شرایط اضطراری به وجود آمده برای انرژی و برق در کشور و به خصوص در خوزستان، تصمیماتی اتخاذ شد مبنی بر اینکه تولید کارخانه‌های فولادی و سیمانی متوقف شود و انرژی مورد مصرف در این صنعت‌ها در بین مناطق مسکونی تقسیم شود.

وی با اشاره به اینکه توقف تولید در کارخانه، تاکنون باعث ضرر ۱۳۵ میلیارد تومانی شده است، افزود: آخرین روز تولید در شرکت به ۱۵ تیرماه باز می‌گردد و این توقف تولید موجب شد که حدود ۴۰ هزار تن از برنامه تولید عقب بمانیم.

مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: پس از این مساله، شرکت وارد عمل شد و تعمیرات سالانه‌ای که هر ساله در مهرماه یا آبان ماه به مدت دو هفته انجام می‌شد را جایگزین زمان توقف خط تولید کرد.

اهدایی عنوان کرد: بخش‌هایی از این تعمیرات که بر عهده شرکت بوده، انجام شده است و در زمینه کار در دیگر بخش‌ها مانند نسوزکاری کوره‌ها که مربوط به پیمانکار است سریعا قرارداد منعقد شد.

وی در خصوص بازگشت به تولید شرکت، تصریح کرد: ان شاالله به محض اینکه اجازه تولید به ما ابلاغ شود با تمام توان به تولید خود ادامه خواهیم داد و تناژ از دست رفته خود را طی چند ماه جبران می کنیم.

ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا