بازارشرکتهاصنعت و معدنلوازم خانگی

سهم قابل توجه برند تولیپس در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد”تولیدآنلاین”،  اولین سمینار معرفی محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (سهامی خاص) با برند تولیپس و تولیپس پلاس، پس از دو سال که به دلیل پاندمی کرونا برگزاری اینچنین رویدادها از سوی شرکت متوقف شده بود، در تاریخ ۱۴۰۰٫۱۰٫۲۷ در شهر اصفهان و با حضور بیش از ۴۵۰ نماینده فروش فعال در استان اصفهان و شهرکرد در مرکز همایش دیپلمات برگزار شد. در این همایش باشکوه روند فعالیت‌های انجام شده در شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (سهامی خاص) از بدو تاسیس تا به امروز و همچنین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ و اقدامات انجام شده در حوزه بازاریابی و تبلیغات به جهت تثبت برند در جامعه، به حاضران در سمینار معرفی شد.

 پس از خوش آمدگویی مدیرعامل شرکت آذین کالای مهر به‌عنوان نماینده برتر شرکت در استان اصفهان، عباس ابهری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت، ضمن تشکر از مجموعه مدیران شرکت آذین کالای مهر به‌عنوان یکی از نمایندگان برتر کشوری شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، به تشریح فعالیت‌ها و روند تولیدات شرکت از سال ۱۳۹۷ تا کنون پرداخت و برنامه‌های شرکت در خصوص توسعه محصولات و همچنین افزایش تیراژ تولید در این سال‌ها و سنوات آتی توسط وی تشریح شد.

همچنین ابهری در ابتدای صحبت‌های خود، از خدمات و اقدامات زنده‌یاد حاج محمد فرد قاسمی به‌عنوان موسس و بنیانگذار مجموعه ناسیونال ایران یاد کرد و گفت اگر امروز تولیدات برند تولیپس به‌عنوان یک محصول ایرانی در بازار ایران سهم قابل توجهی برای خود ایجاد کرده است، مرهون فکر و ایده‌های ایشان و فعالیت و تلاش‌هایشان از بدو تاسیس شرکت تا زمان حیات بوده است.

وی افزود با توجه به رشد فعالیت‌های شرکت، امروز در صنعت لوازم خانگی، مجموعه هیات مدیره شرکت به‌عنوان ارکان اصلی این صنعت در جوامع و انجمن‌های تخصصی مرتبط با موضوع لوازم خانگی فعال بوده و ایده‌های خلاقانه ایشان در رشد و بهتر شدن این صنعت تاثیرگذار بوده است.

در ادامه، شیرین هاشمی، به‌عنوان مدیر تبلیغات و بازاریابی شرکت، در قالب یک ارائه جامع، نسبت به معرفی روند رو به رشد شرکت از سال ۱۳۴۴ تا به امروز و همچنین تنوع محصولات و سبد کالاهای در حال تولید شرکت در بخش‌های مختلف اقدام کرد.

همچنین محصولات جدید شرکت که در سال ۱۴۰۰ به سبد محصولات قبلی اضافه شده‌اند، نظیر جاروبرقی‌ مدل ۶۱۰، اتوی بخار، انواع خردکن و آب مرکبات‌گیری و … به حاضران در همایش معرفی شد.

در بخش بعدی گزارش تهیه شده توسط هاشمی، جزئیات و اقدامات انجام شده در خصوص تبلیغات صورت گرفته، کمپین‌های اجرا شده و همچنین مشارکت و سرمایه‌گذاری شرکت در ساخت برنامه مفرح جوکر بیان شد و در انتها نیز جشنواره جوایز ۵۵ سالگی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران مجدد خدمت نمایندگان فروش استان معرفی و نحوه شرکت در این جشنواره فروش و چگونگی برخورداری از شانس برنده شدن در این جشنواره  تشریح شد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا