تجارت

سفر وزیر صنعت و هیات همراه به ارمنستان برای پیگیری تفاهم‌های اقتصادی و تجاری

به گزارش روز یکشنبه از سازمان توسعه تجارت ایران، «محمدرضا کریم‌زاده» اظهار داشت: در این سفر درباره حوزه‌های مختلف اقتصادی، مناطق آزاد، تجارت کالایی، حوزه‌های حمل و نقل و موضوعات مرتبط با تجارت دو کشور بحث و رایزنی خواهد شد.

وی افزود: وزیر اقتصاد ارمنستان در سال ۹۹ و در حاشیه کارگروه‌های صنعتی معدنی و تجاری و در راستای توسعه روابط تجاری دیداری با وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران داشت که منجر به امضا تفاهم‌نامه شد و بنا به دعوت وزیر اقتصاد ارمنستان و در راستای پیگیری تفاهم‌های انجام شده، وزیر صمت در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفندماه به این کشور سفر خواهد کرد.

مدیرکل دفتر اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت ایران تصریح‌کرد: یک هیات تجاری نیز با هماهنگی‌های انجام شده توسط سازمان توسعه تجارت ایران از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه در حوزه‌های مختلف کالایی به این کشور سفر خواهد کرد که معاون بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسول هیات آنان را همراهی خواهد کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: در این سفر، وزیر و هیات همراه ملاقات‌هایی با مقامات عالی‌رتبه ارمنستان، وزرای مرتبط و مسولان اتاق بازرگانی خواهد داشت، همچنین در این سفر از فرآیند احداث مرکز تجاری ایران در ارمنستان نیز بازدید به عمل خواهد آمد و وزیر صنعت از اقدامات انجام شده مطلع خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا