خودروشرکتهاصنعت و معدن

سایپا در تعامل با خودروسازان برتر دنیا موفق عمل کرده است / نوآوری و تنوع محصولات در سایپا مشهود است

به گزارش تولید آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سایپا ، رییس سازمان صنعت معدن و‌ تجارت استان بوشهر در جریان بازدید از غرفه شرکت سایپا ، خاطرنشان کرد: سایپا از شرکت های بزرگ خودروسازی است که با توجه به شبکه گسترده خدمات پس از فروش، زنجیره تامین وسیع، واحدهای قطعه ساز و شرکت های تولیدکننده خودرو، نقش پر رنگی در اشتغالزایی کشور دارد.

حسینی محمدی گفت: خوشبختانه سایپا از خودروسازان موفق داخلی است که با ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی خود و همچنین تولیدات مشترک در قالب جوینت ونجر، عملکرد بسیار موفقی داشته است.

ایشان با اشاره به موفقیت سایپا در تنوع محصول تصریح کرد: سایپا محصولات متنوعی متناسب با سطوح درآمدی و ‌توان مردم تولید و عرضه می کند و در زمینه پوشش اغلب سلیقه های مردم و‌ مشتریان و پاسخگویی به نیاز بازار خودرو، بسیار موفق بوده است.

وی حضور سایپا در دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته بوشهر را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به تنوع محصولات سایپا، حضور این خودروساز در دومین نمایشگاه خودرو بوشهر، منجر به استقبال گسترده مردم استان بوشهر از این نمایشگاه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان بوشهر در جریان بازدید از غرفه گروه سایپا در دومین نمایشگاه خودرو بوشهر، نقش سایپا را در صنعت خودروی کشور بسیار برجسته دانست و گفت: سایپا از خودروسازان موفق کشور است که محصولات متنوعی در راستای نیاز بازار خودرو و سلیقه و خواست مشتریان تولید و عرضه می کند و در تنوع و توسعه محصول متناسب با توان مالی اغلب مردم عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: سایپا در مسیر توسعه محصول تحول آفرین بوده و تنوع محصول این خودروساز در رده های مختلف قیمتی بسیار مثبت و‌کاملا” مشهود است که نوید بخش آینده خوب صنعت خودروی کشور است.
سعید زرین فر با تاکید بر اینکه صنعت خودرو در کشور ما پس از برجام از شرایط مناسبی برخودار شده است، تاکید کرد: سایپا در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش سطح اشتغال در جامعه نقش پررنگی دارد و باتوجه به تولیدات متنوع در این خودروساز، تاثیر سایپا در صنعت کشور بسیار گسترده و‌ مثبت ارزیابی می شود.
وی با اشاره به تاثیرحضور سایپا در دومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته بوشهر تصریح کرد: سایپا با حضور پرقدرت خود در این نمایشگاه تاثیر بسزایی خواهد داشت و باعث جذب مخاطبان و‌ بازدیدکنندگان زیادی به نمایشگاه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد و‌ جهت گیری فعلی سایپا در افزایش سبد محصولات و ‌ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی رویکردی توسعه گرا و رو به جلو است و ‌امیدواریم که با اتکا به دانش متخصصان داخلی و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، شاهد پیشرفت های چشمگیرتر سایپا در صنعت خودرو باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا