اخباربرگزیدهاستان هااقتصاداقتصاد و تجارتبازارتجارتراه و مسکنشرکتهاصنایع معدنیصنعت و معدنلرستان

سامان کاشی به زودی مجدد افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد،فاطمه مقصودی در حاشیه بازدید مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور از کارخانه سامان کاشی بروجرد که امروز صورت گرفت اظهار کرد: کارخانه سامان کاشی بروجرد یکی از واحدهای تولیدی مهم شهرستان بوده و دارای کاشی معرف و برند است.

وی تصریح کرد: کارخانه سامان کاشی بعد از هفت سال تعطیلی با مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی راه‌اندازی می‌شود این کارخانه یک ظرفیت خوب در راستای ایجاد اشتغال است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این واحد تولیدی نقش بسیار مؤثری در ایجاد تولید و اشتغال مفید در سطح شهرستان خواهد داشت.

مقصودی اضافه کرد: راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل یا نیمه تعطیل ازجمله برنامه‌های راهبردی و محوری در سطح شهرستان خواهد بود.

وی بیان کرد: پیگیری‌ها برای احیا و راه‌اندازی کارخانه سامان کاشی از تیرماه سال ۹۹ آغاز شد و رایزنی‌های مستمر در این راستا انجام شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: در سفر هیات دولت ۵۰ میلیارد تومان برای احیا و سرمایه در گردش این کارخانه اختصاص پیدا کرد.

مقصودی عنوان کرد: با پیگیری‌های که انجام شد و با عنایت ریاست‌جمهور، وزیر صمت، استاندار لرستان، مسئولین شهرستان در حال حاضر یک‌قدم تا تولید مانده است.

وی اظهار کرد: ۹۵ درصد کار احیا کارخانه انجام شده و خیلی از دستگاه‌ها تعمیر یا تعویض شده‌اند و به‌زودی کارگران به سرکار بازخواهند گشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس از گام پایانی احیای سامان کاشی بروجرد خبر داد و افزود: بعد از احیای کامل خودروسازی شهرستان بروجرد، حال پس از دوسال تلاش موثر و عنایت ویژه دولت و قوه قضائیه به زودی مجدد مجموعه عظیم سامان کاشی افتتاح و زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر از جوانان منطقه فراهم خواهد شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: امید می‌رود در سال دانش بنیان، تولید و اشتغال‌آفرین هدیه‌ای برای مردم داشته باشیم و این کارخانه راه‌اندازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا