اقتصادبازار

سامانه جامع حمایتی صنایع کوچک رونمایی شد

به گزارش تولید آنلاین، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی شامگاه سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از این سامانه  افزود: سامانه جامع حمایتی برای نخستین بار در کشور به عنوان پایلوت در ارومیه رونمایی شده و پس از بررسی عملکرد آن با مرکزیت این استان در سطح کشور اجرایی می شود.
علی عبدلی ادامه داد: در این سامانه تمامی فعالیت های واحدهای صنعتی و خرید و فروش آنها ثبت می شود و خریدار می تواند با مراجعه به این سامانه محصولات تولیدی را مشاهده و از طریق همین سامانه اقدام به خرید محصول کند.
وی افزود: ارائه آموزش های مجازی به صنعتگران از دیگر برنامه های این سامانه است و با راه اندازی و گسترش آن در کشور می توان آموزش های کم هزینه ای به صنعتگران ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای حمایت از کالای ایرانی نیز صفحه ای جداگانه در داخل همین سامانه طراحی شده است تا خریداران، محصولات تولیدی ایرانی را مشاهد کرده و محصولات مورد نیاز داخلی را خریداری کنند.
عبدلی با تاکید بر اینکه این سامانه می تواند تاثیر مثبتی در توسعه صنعتی داشته باشد، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ها و توانمندهای شهرک های صنعتی می توان وضعیت کسب و کار را بهبود بخشید و چرخ صنعت را به حرکت درآورد.
وی بیان کرد: توسعه و گسترش تکنولوژی، توسعه مدیریت و عملیات، گسترش صادرات و توسعه تجارت، شبکه گستری و اطلاع رسانی کسب و کارها و تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری از اهم برنامه ها و ماموریت های این سازمان است.
صادق نجفی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران عصر دیروز سه شنبه وارد ارومیه شد؛ وی از نمایشگاه توانمندهای صنعتی و معدنی و شهرک فناوری الکترونیک و صنایع غذایی آذربایجان غربی بازدید و از سامانه خدمات جامع حمایتی صنایع کوچک رونمایی کرد.
نجفی با برخی از مخترعان و مبترکان جوان آذربایجان غربی نیز به گفت و گو پرداخت و امروز چهارشنبه در آیین بهره برداری از طرح های صنعتی ارومیه حضور می یابد.
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهریور ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک سازمان توسعه‌ای به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا