اخبار تصویریاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنقزوینلوازم خانگی

را‌ه‌اندازی خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس در قزوین / رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس

تولیدآنلاین-جی پلاس میزبان سه رویداد مراسم خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس، رونمایی از میز ساخت داخل ماشین لباسشویی جی پلاس و همچنین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان قزوین بود.

اقتصاد پویا در گرو حمایت کامل از بخش تولید ملی است

عباس تابش؛ رییس مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولیدکنندگان در حاشیه مراسم افتتاحیه خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس گفت:  تا دیروز به دنبال تکنولوژی تولیدکنندگان خارجی بودیم اما درحال حاضر خودمان تکنولوژی ساخت داریم و شرکت‌های خارجی دیگر نمی‌توانند هزینه‌ تکنولوژی ساخت را برما تحمیل کنند؛ لذا با شرایط برابر می‌توانند با ما مذاکره داشته باشند و دیگر نمی‌توانند از موضع بالاتر و شکلی استثمارگونه با ما رفتار کنند.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید در بخش حاکمیت و تمامی بخش‌هایی که متولی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا هستند تلاش کنیم که از ورود کالای قاچاق جلوگیری کنیم.

گلدیران باعث اشتغال زایی بیش از ۱۵۰۰۰ نیروی انسانی است

امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل گلدیران نیز در ادامه مراسم افتتاحیه خط تولید داکت اسپیلت جی پلاس گفت: تولید داخلی در سال جاری  ۷۸  درصد نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است  و گلدیران از سال ۱۳۸۵ که فعالیت خود را آغاز کرده توانسته حدود ۸ میلیون دستگاه تولید و روانه بازار کند.

امیرعباس کائینی- مدیرعامل شرکت گلدیران

وی در ادامه گفت: میزان اشتغال زایی مستقیم گروه گلدیران بیش از ۲۰۰۰ نفر و غیر مستقیم بیش از ۱۳۰۰۰ نفر است.

مدیرعامل گلدیران در حال حاضر میزان داخلی سازی مبلغی و کاهش ارزبری لباسشویی به حدود ۴۹ درصد رسیده است که در زمان حضور ال جی این عدد حدود ۱۳ درصد بود.

کائینی خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما تا پایان سال ۱۴۰۰ رسیدن به عدد ۶۵ درصد داخلی سازی است. امروز با افتخار اعلام می‌کنیم ۱۸ شرکتی که در پروژه داخلی سازی ماشین لباسشویی جی پلاس به ما کمک کردند در این مراسم دعوت بوده و مفتخریم که بگوییم که بیش از ۲۳۰۰ نفر در این شرکت ها مشغول فعالیت هستند.

بر اساس این گزارش با افتتاح این واحد تولیدی که با دو میلیون و ۲۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری راه اندازی شده برای ۴۰ نفر شغل ایجاد شده است و همچنین ۴۹ درصد خط تولید در این واحد صنعتی بومی سازی شده است.

در فاز اول تولید ۴۰۰۰ دستگاه داکت اسپلیت اینورتر (اسپلیت کانالی کم مصرف) در دستور کار این شرکت قرار گرفته و ظرفیت تولید سالانه تا ۱۵ هزار دستگاه داکت اسپلیت اینورتر جی‌پلاس در سال اول در نظر گرفته شده است.

از خصوصیات بارز خط تولید این شرکت، انجام تست عملکردی همه محصولات در حین فرآیند تولید است. در فرآیند تست دستگاه­ها، پارامترهای مهم عملکردی شامل دما، فشار، میزان مصرف برق، هوادهی و… بررسی و از نظر کیفی کنترل می‌شود و همین موضوع می‌تواند نقطه تمایز این برند ایرانی باشد.

  با توجه به اینکه ایران کشوری خشک و گرم است و کم آبی در آن مشهود است؛ استفاده از داکت اسپلیت به عنوان راه­ حلی در جهت صرفه ­جویی در مصرف آب و داشتن تهویه مطبوع پیشنهاد می­ شود که خود می ­تواند جایگزین مناسبی برای کولر آبی باشد. زیرا داکت اسپلیت باعث حذف مصرف آب می­ شود؛ در صورتی که کولر آبی در هر ساعت به طور متوسط ۲۵ تا ۳۰ لیتر آب مصرف می­‌کند که برابر روزانه حداکثر تا ۴۵۰ لیتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا