اقتصاداهم اخبارصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

دکترمحمدحسین عزیزی سرپرست اداره کل غذای سازمان غذا و دارو شد

دکتر محمدحسین عزیزی سرپرست اداره کل غذای سازمان غذا و دارو شد، پیش از این دکتر وحید مفید مدیرکل سازمان غذای این سازمان بود

 

به گزارش پایگاه خبری تولید آنلاین، دکتر محمد حسین عزیزی طی حکمی از سوی رئیس سازمان غذا و دارو به سمت مدیرکل اداره غذایی سازمان غذا و دارو منصوب شد.

 

گفتنی است  وی  از سال ۱۳۹۳ تاکنون رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران بوده است و مدتی ریاست انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور را بعهده داشته است . دکتر عزیزی دارای مدرک دکترای صنایع غذایی و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس است .

 

 متن  حکم دکتر محمدرضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو  به دکتر محمدحسین عزیزی به شرح زیر است:جناب آقای دکتر محمد حسین عزیزی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی براساس این ابلاغ به عنوان  مدیر کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا ودارو منصوب می گردید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با بهره مندی از ظرفیت های نخبگان درون وبرون سازمانی ، وبه کار گیری افراد توانمند و شایسته آن اداره کل، در راستای تحقق اهداف واحد وزارتی و ارتقای کمی و کیفی محصولات سلامت محور در سالی که مزین به شعار رونق تولید می باشد، موفق و موید باشید و منویات دولت تدبیر و امید را جامه عمل بپوشانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا