استان هافوتبالورزشورزش بانوان

دختران فوتبالیست ایران شاخ غول را شکستند/ شادی بعد از برد تاریخی در آسیا

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، به نقل از ورزش۳؛ در اولین مسابقه دومین دوره رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، تیم شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، مقابل بنیادکار ازبکستان به میدان رفت که شاگردان جهان‌نجاتی توانستند با ارائه یک بازی زیبا، حساب‌شده و منطقی حریف ازبکستانی را در خاک اردن شکست بدهند.

درخشش زهرا علیزاده و ثبت یک گل و یک پاس‌گل و گلزنی رقیه جلال‌نسب، و البته گل از روی نقطه پنالتی برای بنیادکار باعث شد تا در پایان یک مصاف جذاب که با توجه به احتساب وقت‌های اضافی نزدیک به ۱۰۰ دقیقه به درازا کشیده شد، تیم شهرداری سیرجان به برتری ۲-۱ دست پیدا کرد تا در اولین تجربه آسیایی، اولین پیروزی را به دست بیاورد.

سیرجانی‌ها که به تیم‌های بنیادکار، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن همگروه هستند، در گام نخست سخت‌ترین رقیب خود براساس پیش‌بینی را شکست دادند و حریف باتجربه ازبک را از پیش‌روی برداشتند و بازی بعدی‌شان مقابل گوکولام کرالا هند خواهد بود.

شاگردان جهان‌نجاتی پس از پیروزی در مقابل بنیادکار، در ورزشگاه عقبه اردن جشن شادی به پا کردند و عکسی به یادگار از اولین پیروزی آسیایی خود گرفتند.

تصاویر| دختران فوتبالیست ایران شاخ غول را شکستند/ شادی بعد از برد تاریخی در آسیا
تصاویر| دختران فوتبالیست ایران شاخ غول را شکستند/ شادی بعد از برد تاریخی در آسیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا