اقتصاد

حاجی: به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اصلاح ساختار بودجه توجه شود

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به تاکیدات مقام رهبری در خصوص لزوم اصلاح ساختار بودجه اظهار کرد: دو ماه دیگر بودجه را می‌آورند؛ هنوز لایحه اصلاح ساختار نیامده است، چرا مجلس در این خصوص کاری نمی‌کند؟

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در اخطار جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس با استناد به اصل ١١٠ بند ١ قانون اساسی است گفت: مقام معظم رهبری در سال ٧٠ به دولت سازندگی فرمودند بروید ساختار بودجه و برنامه اقتصاد کشور را بدون اتکا به نفت تهیه کنید، اگر این امر مقام معظم رهبری در هر سال سه درصد هم انجام شده بود اکنون ٨٧ درصد وابستگی به صادرات نفت خام کاهش پیدا کرده بود.

وی افزود: همه دولت‌ها و رؤسای دولت‌ها از سال ٧٠ تاکنون باید پاسخگو باشند که چرا این سیاست‌های صحیح و راهبردی اجرایی نشده است. نتیجه عدم عمل به این سیاست‌ها همین فشارهای اقتصادی است که به مردم وارد می شود.

حاجی ادامه داد: در سال های گذشته هم حضرت آقا بارها بر این موضوع تاکید داشتند، در تاریخ ٢۴ اردیبهشت ماه امسال به اتفاق دولت خدمت حضرت آقا رسیدیم؛ آنجا قرار بر این شد که در ۴ ماه اول سال ٩٨ مجلس و دولت با همکاری یکدیگر این مشکل ساختار بودجه را برطرف کنند، دو ماه آن گذشته است؛ این یکی از امور اساسی و مهمی است که باید انجام پذیرد، دو ماه دیگر بودجه را می‌آورند هنوز لایحه اصلاح ساختار نیامده است، چرا مجلس در این خصوص کاری نمی کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا