خراسان رضویصنایع معدنی

ثبت رکورد جدید تولید فولاد خام در واحد دوم فولادسازی

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از دنیای معدن، مدیر فولادسازی مجتمع فولاد خراسان با اشاره به این که رکورد قبلی تولید در شهریور ماه اتفاق افتاده است، افزود: رکورد قبلی این واحد تازه تاسیس  ۱۲ ذوب و تولید ۱۳۲۰ تن فولاد خام در روز بود.

مهندس شفیعیان علت رکورد جدید را که در مرحله آزمایش واحد فولادسازی ۲ روی داده است، رفع برخی از مشکلات فرآیند تولید این واحد ذکر نمود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: در صورت مساعد بودن شرایط و رفع مشکلات، با سعی و تلاش تمامی کارکنان و حمایت تمامی واحدهای ستادی و پشتیبانی شاهد ثبت رکوردهای دیگر تا رسیدن به ظرفیت متوسط روزانه ذوب که ۱۸ ذوب و ظرفیت اسمی سالانه این کارخانه که ۷۲۰ هزار تن فولاد خام است، باشیم.

مهندس زارع معاون بهره برداری شرکت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش تمامی همکاران بهره برداری و پشتیبانی این موفقیت را به تلاشگران بخش فولادسازی تبریک گفت.

گفتنی است، مجتمع فولاد خراسان با ظرفیت تولید سالانه ی حدود ۴/۱ میلیون تن فولاد خام، دارای ۲ واحد فولادسازی است، که کارخانه فولادسازی شماره ۲ این شرکت، اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ با ظرفیت ۷۲۰ هزار تن در سال، با حضور وزاری «صنعت،معدن و تجارت» و «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» به بهره برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا