اقتصادبازارصنعت و معدن

توزیع شیر در مدارس از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود

به گزارش تولید آنلاین، به نقل از وزارت صنعت ، با تصمیم اعضای این کارگروه در نشست چهار ساعته دیروز، مقرر شد توزیع شیر مدارس حداکثر از ۱۵ مهر ماه امسال اجرایی شود.

شیوه نامه اجرایی این تصمیم حداکثر ظرف یک ماه آتی، در قالب طرحی توسط سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش برای تصمیم گیری به کارگروه ارایه خواهد شد.

در این نشست همچنین مقرر شد به منظور حمایت از دامداران و صنایع لبنی ، عوامل موثر در برآورد هزینه‌های تولید در قیمت تمام شده شیرخام و صنایع لبنی در کمیته تخصصی مربوطه بررسی و نتیجه به کارگروه تنظیم بازار اعلام شود.

علاوه بر این به منظور ایجاد تسهیل در فرآیند کالارسانی تمهیدات لازم جهت روان‌سازی سیستم حمل و نقل کالا از جمله هماهنگی با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تامین اقلام مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور پیش بینی شد.

اولین نشست ستاد تنظیم بازار صبح دیروز با مسؤولیت حسن یونس سینکی در ساختمان معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

بر اساس حکم محمد شریعتمداری«وزیر صنعت، معدن و تجارت»، مسؤولیت دبیری کارگروه تنظیم بازار به حسن یونس سینکی «معاون امور اقتصادی و بازرگانی این وزارتخانه» تفویض شده است.

همچنین ساختار تصمیم گیری برای کارگروه تنظیم بازار با شکل گیری کمیته های تخصصی ذیربط و با مسؤولیت دستگاه های متولی و عضویت اعضای مرتبط تدوین شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا