استان هااقتصادتجارتحمل و نقلصادرات و واردات

تمرکز بیشتر بر صادرات و واردات کالا از بندر چابهار

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر رویکرد این وزارتخانه به تمرکز بیشتر بر صادرات و واردات کالاها از بندر چابهار، حمل و نقل کالا از این بندر به داخل کشور را به‌صرفه و آسان‌تر عنوان کرد.

 

 

 

به گزارش تولید آنلاین به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، حسین مدرس خیابانی در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان صمت این استان،‌ بر هدایت و تمرکز هرچه بیشتر حمل و نقل و ترانزیت کالا از بندر چابهار تاکید کرد.

احمدعلی موهبتی – استاندار سیستان و بلوچستان – نیز با اشاره به مزیت‌ها و زیرساختهای بندر چابهار گفت: بهره‌گیری از ظرفیتهای این بندر در راستای سیاستهای کلان کشور، اقتصادی و به‌صرفه است.

وی با توجه به سهولت، هزینه و زمان اندک حمل و نقل کالا از این بندر، واردات و صادرات کالا از بندر چابهار را منطبق با معادلات علمی، اقتصادی و سیاستهای کلان کشور خواند.

در این نشست که جمعی از مدیران بازرگانی، مشاور قائم مقام وزیر صمت در امور مناطق آزاد و بازارچه‌های مرزی، شرکتهای زنجیره‌ای رفاه، پشتیبانی دام کشور، دست اندرکاران کشتارگاه‌های صنعتی و فراوری و توزیع گوشت حضور داشتند، مقرر شد واردات و صادرات کالاهای ذی‌ربط به بندر چابهار هدایت و متمرکز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا