اهم اخبارتشکلهاصنعت و معدنلوازم خانگی

تعیین ارکان هیأت مدیره در نخستین جلسه هیأت مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

به گزارش پایگاه خبری تولیدو اقتصاد(تولیدآنلاین)، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه (نوبت دوم) انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در سال ۱۴۰۱ با حضور پرشور و پر تعداد اعضاء و برگزاری انتخابات هیأت مدیره جدید، با تشکیل نخستین جلسه هیأت مدیره، ارکان هیأت مدیره تعیین و منتخبان اعضاء قبول سمت نمودند.

در این راستا علیرضا محمدی دانیالی به سمت رئیس هیأت مدیره، علیرضا موسوی مجد به سمت نائب رئیس هیأت مدیره، سید سعید رضوانی به سمت دبیر هیأت مدیره و قاسم مصطفوی خزانه‌دار انجمن تعیین و عباس هاشمی نیز در سمت دبیرکل و رئیس ستاد برنامه ریزی و اجرایی تعیین ابقا گردید.

گفتنی است بر اساس نتایج آرا در انتخابات مجمع سالانه انجمن، آقایان علیرضا محمدی دانیالی، علیرضا موسوی مجد، محمود قهاری، سید سعید رضوانی، قاسم مصطفوی، داوود نوده فراهانی، یوسف فتح الله باویلی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره به مدت ۳ سال و محمد حسین تهرانچی به عنوان بازرس اصلی به مدت یک سال انتخاب شدند.

انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در قامت بزرگترین و قدیمی‌ترین تشکل ملّی کسب و کاری صنعت لوازم خانگی ایران و ذیل اتاق بازرگانی ایران است که با بیش از ۴۰ سال سبقه در صنعت و اقتصاد کشور به نقش آفرینی پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا