فن آوری و ارتباطاتنمایشگاه ها

تاریخ برگزاری الکامپ به آبان‌ماه تغییر کرد

با شیوع کرونا در جهان و ورود آن به ایران از اسفندماه سال ۱۳۹۸، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) نیز ابتدا مقرر بود سال ۱۳۹۹ برگزار شود اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و البته الکام‌استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت‌آپ‌ها) در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به‌صورت آنلاین برگزار شد. پس از آن نیز مقرر بود الکامپ ۲۶ در تیرماه و پس از آن در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شود که باز هم به‌دلیل وضعیت کرونایی لغو شد.

پس از آن، در ابتدای تیرماه سال جاری اعلام شد که مقرر شده نمایشگاه الکامپ از ۱۰ تا ۱۳ مردادماه تشکیل شود. هرچند مقرر شده بود سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان سازمان برگزارکننده الکامپ، این رویداد را با رعایت تمام شعائر مذهبی ایام محرم در موعد مقرر برگزار کند، اما این تاریخ نیز به دلیل همزمانی با دهه اول ماه محرم، با مخالفت‌هایی روبه رو بود.

از این رو ستاد اجرایی الکامپ امروز اعلام کرد با توجه به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تاریخ جدید خود از ۱۹ تا ۲۲ آبان برگزار می‌شود. ستاد اجرایی ضمن عذرخواهی از تغییر پیش‌آمده، به اطلاع می‌رساند دبیرخانه برگزاری نمایشگاه، کلیه برنامه های جانمایی و اجرایی را طبق روال خود انجام خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا