اقتصادنمایشگاه ها

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و برق افتتاح شد

بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و برق با حضور “رضااردکانیان” وزیر نیروی ایران و وزیر بازرگانی عراق افتتاح شد.

این نمایشگاه که دارای مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است، از امروز ۲۳ تا ۲۶ دی‌ماه سال جاری در هشت سالن نمایشگاهی در فضایی شامل ۱۲ هزار و ۹۴۵ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۲ هزار متر مربع فضای سرپوشیده خارجی و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در همین تاریخ و در دو سالن نمایشگاهی در فضای دو هزار و ۴۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و ۱۰۰ متر فضای باز، آغاز بکار کرد.

همچنین دراین نمایشگاه‌ها که با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۹ تا ۱۷ برای بازدید دایر است، همه ضوابط، شرایط و تمهیدهای لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده و فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت آب و برق دایر و امکان بازدید عمومی ندارد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه‌ها که با حضور ۲۷۵ شرکت داخلی و خارجی برپا می‌شود، ۲۰۰ شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران و بیش از ۷۵ شرکت‌کننده در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران حضور دارند.

قرار است در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شد.

همچنین درشانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران نیز کالاهایی در بخش‌های لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، کارفرما، مشاوران، پیمانکاران، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات به نمایش گذاشته شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی سه کارگاه آموزشی پیرامون بحث‌های روز صنعت آب، برق و همسو با اهداف برگزاری نمایشگاه برپا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا