تجارتصنایع دستیصنعت و معدنفرهنگ و هنرگفتگو و مصاحبه

بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی فرش دستباف جهان در تهران برگزار می‌شود

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از مرکز ملی فرش ایران، فرح ناز رافع با اعلام برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف ایران توضیح داد: برگزاری این نمایشگاه که در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر یک ساله روبرو شد، اکنون با همکاری و درخواست بخش خصوصی در زمان همیشگی برگزار می شود.


رافع در جلسه ستاد راهبری فرش، برگزاری نمایشگاه را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه با تائید ستاد عالی فرش دستباف و اصرار فعالان این حوزه اقتصادی بوده است و در همین رابطه، رونق بخشیدن به فضای تولید و کسب و کار در حوزه فرش تأثیر بسزایی در رشد میزان صادرات غیرنفتی وکسب درآمد ذینفعان این حوزه خواهد داشت.


رئیس مرکز ملی فرش ایران ادامه داد: حسب دستور مقام معظم رهبری و برابر شعار جامع و وسیع امسال”تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی” باید از تولید و تولیدکننده و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی کرده و تمام موانع و بوروکراسی های زائد در برابر تولید و فعالان اقتصادی، مرتفع و حذف گردد تا کارآفرینان و تولیدکنندگان روان تر و بی دغدغه و با سرعت بالایی چرخ های تولید، خدمات و اقتصاد ایران را به حرکت درآورند.


وی گفت: این شعار بسیار مهم و اساسی است و چنانچه بطور صحیح و دقیق اجرا و محقق شود، قطعاً تحول بزرگی در اقتصاد ایران و رفع مشکلات اقتصادی بوجود می آورد.
رافع افزود: نمایشگاه فرش دستباف تهران، به عنوان ویترین لوکس و تبلیغاتی، زیباترین فرش های دستباف را در معرض دید علاقه مندان داخلی و خارجی می دهد.


گفتنی ست: ستاد راهبری فرش دستباف در مرکز ملی فرش با حضور ۸ نفر از نمایندگان بخش خصوصی، اتحادیه‌های مختلف صادرکنندگان، تولیدکنندگان و فروشندگان فرش دستباف حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا