انرژیاهم اخبارصنعت و معدننمایشگاه ها

با حضور ۱۲۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان ۱۱ کشور خارجی؛بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت‌های خارجی بود.

شرکت‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه افزون بر شرکت‌های ایرانی، ملیت‌هایی از ۱۱ کشور جهان شامل ایتالیا، اسپانیا، امارات، کره‌جنوبی، سوئیس، آلمان، اوکراین، آفریقای جنوبی و بلژیک خواهند بود؛ همچنین نمایندگان بلندپایه‌ای از شرکت‌های خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند.

براساس این گزارش متراژ زیر پوشش جانمایی شده ۳۷ هزار و ۹۶۰ متر مربع است که از این مساحت ۳۱ هزار و ۹۴۴ متر مربع مختص غرفه‌های ریالی داخل سالن، ۸۵۶ مترمربع غرفه‌های ارزی داخل سالن، ۶ هزار و ۱۶ متر مربع فضای باز ریالی و ۱۷۴ مترمربع فضای باز ارزی نمایشگاه بود.

 این رویداد که هر ساله در اردیبهشت ماه و در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار می شود،فرصتی مناسب برای معرفی زمینه های سرمایه گذاری و عرضه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه گذاران و شرکت‌های طراحی مهندسی و دانش بنیان و همچنین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی است.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از لحاظ وسعت و تعداد شرکت‎کنندگان، نخستین نمایشگاه در سطح خاورمیانه و پنجمین نمایشگاه در سطح دنیا به شمار می‌آید.

گفتنی است؛ این نمایشگاه ازتاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور و استقبال مقامات دولتی از جمله سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و وزرای نفت،کارو… برگزارشد .

گزارش تصویری نمایشگاه در سایت خبری تولیدانلاین به زودی منتشر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا