خودرو

اولین پیش‌فروش بدون قرعه‌کشی محصولات سایپا از فردا

دو هفته پیش، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از فروش محصولات گروه خودروسازی در قابل فروش بدون قرعه‌کشی خبر داد و گفـت: همزمان با پایان یافتن مهلت واریز وجه منتخبان نخستین طرح فروش یکپارچه خودروها، این آمادگی وجود دارد که پنج محصول گروه خودروسازی سایپا شامل کوییک S، کوییک R، ساینا S، ساینا و شاهین، بدون فرآیند قرعه‌کشی و در قالب سامانه یکپارچه عرضه شود.

به گفته این مقام مسئول، میزان عرضه در این طرح، بر اساس ظرفیت باقی‌مانده و احتساب یک تراز خواهد بود تا مشخص شود چه تعداد از خودروهای فوق امکان عرضه بدون قرعه‌کشی خواهند داشت.

بر این اساس طبق تاکید اخذ شده از سوی گروه خودروسازی سایپا، از فردا (پنجشنبه ۲ تیرم ماه) اولین مرحله فروش بدین شکل (بدون قرعه‌کشی) در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و در قالب دو طرح پیش‌فروش یکساله برای پنج محصول سایپا و پیش‌فروش مشارکت در تولید برای چهار محصول این شرکت آغاز خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۹ صبح فردا (پنج‌شنبه) با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است مشارکت در این طرح صرفاً از طریق سایت سامانه یکپارچه امکانپذیر بوده و در صورت خرید از سایت‌های دیگر، سایپا و سایر نهادهای ذی‌ربط مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا