اهم اخبارورزش

اولین پنالتی ایران در تاریخ جام‌های جهانی

به گزارش تولید آنلاین، ملی پوشان کشورمان در پی ارائه یک بازی خوب و قابل قبول برابر تیم ملی پرتغال در نهایت به تساوی یک-یک رسیدند تا امتیازات این بازی بین طرفین تقسیم شود. هرچند این تک امتیاز برای صعود تیم ملی ما به مرحله بعدی کافی نبود، اما بازی قابل قبولی که سفید پوشان کشورمان به نمایش گذاشتند تحسین جهانی را در پی داشت.

در این بازی کریم انصاریفرد در دقیقه ۹۳ پشت یک ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. این گل نهمین گل ایران در تاریخ حضورش در جام های جهانی بود و اولین باری بود که تیم ملی ایران در همه ادوار جام های جهانی به پنالتی رسیده بود و کریم انصاریفرد که نخستین گل خود را در جام جهانی به ثمر رساند، اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که از روی نقطه پنالتی دروازه حریفش را باز کرده است.

تیم ملی ایران در همه ادوار حضورش در جام های جهانی گذشته ۹ گل به ثمر رسانده که ایرج دانایی فرد، حسن روشن، حمید استیلی، مهدی مهدوی کیا، یحیی گلمحمدی، سهراب بختیاری زاده، رضا قوچان نژاد و کریم انصاریفرد بعلاوه عزیز بوهدوز بازیکن تیم ملی مراکش بازیکنانی هستند که این گل ها را برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده اند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا