صنعت و معدن

اولویت‌دهی در ارائه خدمات به تولیدکنندگان فعال در پروژه درج قیمت تمام شده

به گزارش روز شنبه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده در سراسر کشور و اهمیت این فعالیت در ساماندهی نظام توزیع و کاهش قیمت مصرف‌کننده، با تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحدهای فعال در این پروژه باید در اولویت دریافت خدمات از بخش‌های مختلف این وزارتخانه به‌ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در این ابلاغیه، تاکید کرد: با جلب مشارکت فعالانه همه واحدهای مشمول طرح در چارچوب زمان‌بندی و برنامه های ابلاغی، نسبت به اولویت‌دهی در ارائه خدمات مرتبط با حوزه ماموریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحدهای فعال در این پروژه، به‌ویژه معرفی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ اقدام کنند.

سبد پروژه‌های مدیریت بازار، یکی از موضوعاتی است که در دوره جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در آن ۱۶ پروژه تعریف شده که «درج قیمت تتمین‌کننده» یکی از این پروژه ها است که اجرای آن آغاز شده است.

هفته گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون سه‌هزار قلم کالا مشمول درج قیمت تولیدکننده شده است که با اجرای این طرح، قیمت یک‌هزار و ۵۰۰ کالا کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا