اقتصاد بین المللخودروصنعت و معدن

انتشار تصاویر جدید از لکسوس LC-F در کالیفرنیا

با توجه به تصاویر منتشر شده از لکسوس مورد نظر شاهد آن هستیم که LC-F تغییرات چندان زیادی در بخش طراحی ظاهری نسبت به نسخه استاندارد LC ندارد. شاید هم فعلا لکسوس تصمیمی برای تغییرات اساسی در بخش ظاهری این نسخه نگرفته است.

به گزارش ایلنا، چند ماه پیش خبری مبنی بر تصمیم کمپانی لکسوس در خصوص تولید نسخه ای خاص از لکسوس LC منتشر شد. خودرویی که نسبت به نمونه استاندارد LC500 قوی تر خواهد بود. لکسوس اعلام کرده که درنظر دارد برای سال ۲۰۱۹ نسخه LC-F را وارد بازار کند. خودرویی که اطلاعات دقیقی در خصوص پیشرانه آن منتشر نشده است. اما احتمال می رود لکسوس درنظر دارد برای این نسخه خاص از یک پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری تویین توربو با ۶۰۰ اسب بخار قدرت استفاده کند.

به تازگی تصاویری از یک دستگاه لکسوس LC توسط عکاسان و جاسوسان صنعتی تهیه شده است که نشان می دهد تیم تست لکسوس در حال آزمایش برروی این خودرو است. خودرویی که پیش بینی می شود همان لکسوس LC-F بوده که قرار است برای سال ۲۰۱۹ معرفی شود و حالا در کالیفرنیا آمریکا رویت شده است. با توجه به تصاویر منتشر شده از لکسوس مورد نظر شاهد آن هستیم که LC-F تغییرات چندان زیادی در بخش طراحی ظاهری نسبت به نسخه استاندارد LC ندارد. شاید هم فعلا لکسوس تصمیمی برای تغییرات اساسی در بخش ظاهری این نسخه نگرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایرتویا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا