اصفهاناقتصاداهم اخبارتجارتشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدنلوازم خانگی

انتخاب الکترونیک به عنوان صادرکننده نمونه صنعت لوازم خانگی برگزیده شد

به گزارش تولید و اقتصاد از مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، محمدجنتیان، عضو هیئت مدیره گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با حضور در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه را که به دلیل پیشگامی در حوزه صادرات محصولات لوازم خانگی به بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران رسیده بود را دریافت کرد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با تاکید بر نقش ارتباط میان کسب‌وکارها در پایداری صادرات، اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی مانند ایجاد مراکز تجاری و برقراری تعاملات میان استان‌های کشور و استان‌هایی در خارج کشور انجام شده است.

وی افزود: دولت باید در زمینه تنظیم‌گری، تسهیل‌گری و نظارت تمرکز ویژه داشته باشد و در صورتی‌که مداخله دولت حساب شده نباشد، ثبات از اقتصاد دور خواهد شد.

فاطمی امین همچنین آمار و ارقام موجود و مرتبط با حوزه صادرات را نوید بخش جهش چشمگیر در این زمینه دانست.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، صاحب گسترده‌ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا در دوسال گذشته رشد بیش از ۸۰ درصدی در زمینه صادرات محصولات لوازم خانگی به کشورهای خارجی و همچنین رشد بیش از ۲ برابری مقاصد صادراتی محصولات خود را تجربه کرده است.

همچنین صادرات محصولات لوازم خانگی برندهای وابسته به این گروه صنعتی از سال ۲۰۲۱ به کشورهای اروپایی آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا