انرژیاهم اخبارشرکتهاصنعت و معدننمایشگاه ها

افتخاری دیگر برای شرکت نفت بهران/ کسب تندیس بلورین از جایزه ملی تعالی و پیشرفت

به گزارش تولیدآنلاین،این مراسم روز یکشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۰ در مرکز رویداد سلام با سخنان دکتر ایروانی رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت آغاز شد و مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و سایر روسای نهادهای انقلابی نیز در آن حضور داشتند.

در بخش اهدای جوایز این مراسم، شرکت نفت بهران به عنوان یکی از شرکت های برتر نهادهای انقلابی معرفی شد و حائز کسب تندیس بلورین جایزه ملی تعالی و پیشرفت گردید که توسط مهندس فتاح به مدیر عامل این شرکت، مهندس اسعد عزیزی اهدا گردید.  

در این دوره از جایزه که با مشارکت و حضور ۱۹۰ شرکت و موسسه و در قالب ۱۲ گروه کسب و کار برگزار شد، شرکت نفت بهران بر اساس امتیازهای مکتسبه از ارزیابی های انجام شده، پس از البرز دارو و سرمایه گذاری کوثر

در مقام سوم قرار گرفت و در میان شرکتهای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز در جایگاه نخست ایستاد.

شایان ذکر است که بهران در طی سه سال گذشته حضور در این فرآیند، به ترتیب موفق به کسب  تقدیرنامه دو، سه و پنج ستاره گشته و کسب تندیس در طی فقط چهار سال در این جایزه ملی به نوعی یک رکورد به شمار می رود که خود نشانگر تمرکز بهران بر طی مجدانه سفر تعالی به عنوان یک ابزار تغییر و توسعه در سازمان است.

مهندس فتاح در گفتگوی خبری پس از مراسم با اشاره به اینکه ۵ سال است جایزه ملی تعالی و پیشرفت برگزار می‌شود، اما شرایط پارسال به دلیل کرونا و تحریم سخت بوده است گفت: خوشبختانه نهاد‌های زیر نظر مقام معظم رهبری، هم تولید بالا و هم کیفیت مناسب داشته اند و مقامات دولتی و اهل فن نیز این افزایش تولید و ارتقای کیفیت را رصد می‌کردند.

وی با اشاره به شرکت نفت بهران که در این دوره موفق شد تندیس بلورین کسب کند افزود: با افتخار، اعلام می‌کنم جمهوری اسلامی ایران جزء معدود کشور‌های دنیاست که از نظر روانکار‌ها (هواپیما، ماشین‌های سنگین و سبک و کارخانجات) خودکفاست و ما نیازی به واردات روانکار نداریم و حتی جزء صادر کنندگان آن به کشور‌های اروپایی هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا