اقتصاداهم اخبارصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

اعطای جایزه ملی نشان برتر ایران به برند شیرین عسل

دومین مراسم اعطای جایزه برند برتر ایران ، هفتم اسفند ۱۳۹۷ توسط سازمان توسعه و تجارت ایران در محل سالن همایش های خلیج فارس نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد و گروه صنایع غذایی شیرین عسل جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران  را بار دیگر از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تولید آنلاین؛ در این جشنواره به نمایندگی از گروهصنایع غذایی شیرین عسل خانم ژائله عضو هیآت مدیره و قائم مقام محترم گروه ، تندیس و لوح برترین برند در گروه صنایع غذایی را دریافت نمود. این جشنواره با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و ریاست محترم سازمان توسعه و تجارت برگزار شد .
در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت پیام رئیس جمهور را به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران قرائت نمودند .در متن پیام دکتر روحانی آمده است: ” تقارن مراسم اهدای جایزۀ ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد با سعادت دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانۀ خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌نمایم.

در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست نمایند. ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایۀ عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو، ارج نهادن به مقولۀ نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های این کشور است.

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشان‌های تجاری برتر کشور که امروز با حضور بهترین‌های صنعت ایران در حال برگزاری است، به برگزیدگان شایستۀ این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم.”

پیش از وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا مودودی سرپرست معاونت صادراتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از برگزاری این برنامه ارائه کرد و در مورد نحوه گزینش برندهای منتخب دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران گفت: «فرآیند انتخاب شرکت‌های برتر بر اساس معیارهای بین المللی طی شده و از بحث تندیس فروشی که آفت بزرگی برای اقتصاد کشور است، پرهیز کردیم.»

سپس برندهای تجاری برتر کشور در سال ۹۷ معرفی شدند که در این بخش برند شیرین عسل به عنوان نمادی از هویت ایرانی، مفتخر به دریافت تندیس ارزشمند نشان تجاری برتر ایران شد.

Brand97
Brand97

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا