اهم اخبارخراسان جنوبیدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

آشنایی با شرکت مینای سرخ شرق از برندهای برتر صنعت چاپ و بسته بندی کشور

خراسان جنوبی،سرزمین تولد خورشید در آسمان ایران زمین،جایگاه تاسیس چاپخانه ای صنعتی انتخاب شد،با این امید و همت که تحولی عظیم را در صنعت بسته بندی موادغذایی و دارویی در شرق ایران از باب کیفیت و تنوع تولید به وجود آوردبا هدف سهولت دسترسی و کاهش هزینه های حمل ونقل انواع لفاف بسته بندی محصولات غذایی،نوشیدنی،دارویی ودیگر صنایع،برای تولیدکنندگان سخت کوش شرق و مرکزایران با بهترین کیفیت ممکن میباشد.

پشتوانه این شرکت در این امر مهم علم،تجربه، تخصص، پرسنل حرفه ای و تکنولوژی روز اروپا در تهیه و راه اندازی ماشین آلات چاپ فلکسو،روتوگراور،لمینت و برش رول میباشد. بدیهی است که با عنایت و توجه خداوند،درکنار تکنولوژی،کیفیت مواد اولیه مرغوب وحفظ حقوق تمام مشتریان که اصول تجارت وتولیدمیباشد.

اعتماد تولید کنندگان پشتوانه عظیم درپیشبرد اهداف شرکت مینای سرخ شرق برای صنعت چاپ انواع لفاف بسته بندی در شرق کشور است .

باتوجه به امکانات موجود که عبارت اند از:ماشین فلکسو۸رنگ ایتالیا،روتوگراور۷رنگ از ایتالیا،دستگاه لمینت از ایتالیا،دستگاه برش از انگلستان و دستگاه پانچ وایمباس از کره جنوبی،این شرکت هم اکنون آماده ارائه خدمات ذیل با برترین کیفیت و بالاترین سرعت به همراه قیمت مناسب می باشد:

-شروع همکاری بامشاوره ی فنی واقتصادی بهترین ومناسب ترین انتخاب برای چاپ لفاف وبسته بندی محصول شماباماشین های چاپ فلکسو و روتو

-طراحی زیبا و دلنشین همراه و همگام با سلیقه ی شما و نیاز محصولات

-فراهم نمودن کلیشه و سیلندر چاپ با تکنولوژی دیجیتال با بهترین کیفیت ممکن

-چاپ انواع لفاف بسته بندی متناسب با سفارش شما بر روی انواعPP،PE،CPP،OPP ،کاغذ ساده ومتالایز

-چاپ فیلم PVC ،شیرینک اسلیو بر روی ظروف PET و دیگر مصارف

-لمینت دولایه و سه لایه فیلم های گوناگون

-چاپ و ایمباس و پانچ درب های آلمینیومی و PVC لبنیات و نوشیدنی ها

-چاپ و ایمباس و پانچ انواع کاغذ های متالایز معمولی و پشت چسبدار

 

آشنایی با بخش های مختلف شرکت مینای سرخ شرق

بخش گرافیک وطراحی و مشاوره چاپ :
از جمله بخش های مرتبط با پذیرش مشتری . بخش طراحی و گرافیک می باشد که هم راستا با مشاوره های چاپ . با برخورداری از تخصص گرافیست ها و طراحان آشنا به صنعت چاپ و بسته بندی و ظرایف ویژه این هنر . پشتوانه ای معتبر در شرکت صنایع چاپ بسته بندی مینای سرخ شرق به شمار می آید .

طراحان در آغاز کار، ضمن بررسی دقیق جزعیات و مشخصات فنی طرح موزد نظر مشتری با تکمیل، رتوش و طراحی کاربردی و هماهنگ با ظرافتهای خروجی چاپ، اصلاحات لازم را اعمال و پس از مشاوره های نهایی ، ضمن رضایت خاطر مشتریان با بررسی جوانب امر، پروژه مورد نظر را به مراحل اصلی چاپ هدایت میکنند

بخش گرافیک و طراحی همواره به عنوان سیستمی استاندارد که می تواند با نظارت و اعمال فاکتورهای اساسی چاپ ، جایگزین مطلوب رنگها و طراح ها، سیستم مراجعات چاپی را کانالیزه نموده و اطمینان قطعی را برای صاحبان کالا به همراه آورد از اهمیت خاصی برخوردار است.

واحد تولید

دستگاه چاپ روتوگراور هفت رنگ باتکنولوژی روز اروپا و امکانات ویژه قابلیت چاپ بر روی انواع فیلم های گروه پلیمر و همچنین کاغذ از ۴۰ تا ۱۳۵ گرم را دارد. این دستگاه توان چاپ فو یل آلومینیوم را بصورت خالص و بدون هیچگونه لایه لمینتی از ۱۲ تا ۲۵۰ میکرون را نیز دارد که با تکیه برنیروی انسانی توانمند بومی توانسته است کیفیتی قابل رقابت راعرضه نماید . ایستگاه کوتینگ مجزا و سیستم رول برگردان نیز قابلیت پوشش لایه مات رافراهم می آورد به گونه ای که قسمتی از یک کار میتواند مات و مابقی براق باشد. – دستگاه کاملا Servo . – سیستم Electrical Shaft – سنسورهای حساس و موتورهای رجیستر تا ۵ . ۰ میکرون. – عرض چاپ تا ۱۲۷۰ میلیمتر. – سرعت چاپ ۳۵۰ متر در دقیقه. – شفت های باز کن و جمع کن Turret .

فلکسو هشت رنگ سیلندر مرکزی بدون چرخ دنده با تکنولوژی روز دنیا،Servo با کیفیت بالا با کلیشه های HD و Full HD که توان تامین ۹۵% کیفیت چاپ روتو را دارا می باشد.این دستگاه توان چاپ فویل آلومینیوم را بصورت خالص و بدون هیچگونه لایه لمینتی از ۷ میکرون به بالا را دارا بوده و با توجه به سیستم Sleeve به جای غلطک فولادی ، تعویض کار به ازای هر رنگ فقط ۷ دقیقه زمان لازم دارد. که این امر با توجه به زمان ساخت کوتاه مدت کلیشه در مقایسه با سیلندر های چاپ ، زمان تحویل کار را به مشتری بسیار کوتاه نموده و برای تناژهای پایین نیز بسیار مناسب است.آنیلوکس های مورد استفاده این شرکت تماما با کیفیت ۱۰۰۰ خط در اینچ و محصول شرکت APEXآلمان بوده وSleeve های مورد استفاده از شرکت ROSSINI ایتالیا می باشد که هر دو شرکت فوق برترین شرکت های دنیا می باشند. – دستگاه FULL SERVO . – سیستم Sleeve Converting – سنسورهای فوق حساس و موتورهای قابل تنظیم میکرونی. – عرض چاپ تا ۱۲۷۰ میلیمتر. – سرعت چاپ ۳۵۰ متر در دقیقه. – شفت های باز کن و جمع کن Turret . – کنترلهای رنگ و مانیتورینگ اتوماتیک.

نورد مکا نیکا برای صاحبان صنعت چاپ نامی بسیار آشناست. شرکت مینای سرخ شرق با دردست داشتن آخرین مدل دستگاه لمینت شرکت نوردمکانیکا،لمینت های حلالی کلد سیل و لمینت غیر حلالی را با سرعت ۴۵۰ متر در دقیقه را در اختیار دارد . تکنولوژی بسیار بالا و کیفیتی بی نظیر در براقیت و یکنواختی لمینت که موجب پیشگیری ازعدم دوخت پذیری در نواحی مختلف کار می گردد.پوشش انواع لاک ها و پرایمر ها شامل: مات ، هیت سیل ، براق ، تاپ کوت و …

خدمات شرکت مینای سرخ شرق

 

لفاف بسته بندی متالایز

این نوع لفاف با ترکیب انواع فیلم چاپ پذیر و متالایزو انجام عملیات لمینت با حلال یا بدون حلال (بنا به درخواست مشتری) تولید می شود. لازم به ذکر است عملیات چاپ هشت رنگدر سیستم و کلد سیل جهت کاربردهای مختلف امکان پذیر است.کاربرد این لفاف ها بیشتر جهت بسته بندی انواع شیرینی جات،شکلات، کیک ، پفک ها ، و چیپس ها می باشد. با بهره گیری از خواص ارتقاء یافته فیلم متالایزدر مقایسه با فیلم های شفاف ، مقاومت در برابر نفوذ بهبود یافته و لذا محافظ خوبی برای موارد ذکر شده می باشد.

 

لفاف بسته بندی شفاف

لفاف های با ساختار ترکیبی جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی از جمله ماکارونی ها ،… به کار می رود.انجام عملیات چاپ هشت رنگ بر روی لفاف امکان پذیر است.

لفاف بسته بندی صدفی

چنین لفاف هایی با توجه به خواص شکل پذیری،دوخت پذیری و براقیت جهت بسته بندی انواع بستنی ها و شیرینی جات استفاده می شوند. انجام عملیات چاپ هشت رنگ بر روی لفاف امکان پذیر است.

 

لفاف بسته بندی سه لایه

ساختار این لفاف شامل پلی استر(۱۲۲) ، فویل آلومینیوم (۱۲۲) ، و فیلم پلی اتیلن(۱۰۰) می باشد که ترکیب خواص این سه لایه موجب می گردد نفوذ پذیری لفاف بسته بندی در برابر نور، رطوبت،اکسیژن و هوا به حداقل ممکن کاهش یافته و محصول آبمیوه دارای ماندگاری طولانی تری می گردد.در ضمن این ترکیب ساختار امکان آن را فراهم می آوردتا مایعات به طورت پاستوریزه بسته بندی شوند.لازم به ذکر است ضخامت های ذکر شده با نظر خریدار قابل تغییر است.انجام عملیات چاپ هشت رنگ برروی لفاف امکان پذیر است.

 

 

لیبلهای اسلیو شرینک

فیلم های شرینگ شرایط فوق العاده ای را جهت نگهداری، بسته بندی  و البته جابجایی و حمل آسان محصولات فراهم آورده است. رفته رفته این محصول به دلیل خصوصیات منحصر به فردش مانند انعطاف پذیری، سبکی، راحتی استفاده، قیمت مناسب در صنعت بسته بندی جایگاه ویژه ای در بسته بندی محصولاتی چون قوطی ها، بطری ها، کنسرو ها و همچنین جعبه های کوچک پیدا کرده است.

لفاف دوسرپیچ

این نوع لفاف ها جهت استفاده در بسته بندی آب نبات، تافی و شکلاتهای دوسرپیچ و یک سرپیچ را دارا می باشد.

 

راههای تماس با شرکت مینای سرخ شرخ به شرح ذیل است

آدرس کارخانه:بیرجند-شهرک صنعتی انتهای بلوار صنعت-خیابان مبتکران۱

تلفن:۹-۳۲۲۵۵۲۳۸-۰۵۶                            فکس:۳۲۲۵۵۲۴۴-۰۵۶

دفتر مشهد:بین سلمان فارسی۴ و چهارراه کلاهدوز-پلاک -۱۰۱ ساختمان فردیس – واحد۱

تلفن:۳۸۴۳۵۳۲۰-۰۵۱                                  فکس:۳۸۴۲۶۷۸۳-۰۵۱

دفتر مرکزی:تهران – خیابان استاد مطهری – خیابان اورامان – پلاک ۱۸

تلفن:۸۸۸۱۰۰۸۸-۰۲۱                                    فکس:۸۸۳۴۶۴۷۰-۰۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا